RYNEK
ITB będzie aktywne przez cały rok
Targi ITB chcą przypominać branży o sobie przez całe dwanaście miesięcy w roku, zaczynają więc realizować koncepcję 360 stopni. Wszystko będzie się toczyć wokół działań w internecie – użytkownicy mają otrzymywać regularnie newslettery, mieć dostęp do podcastów i materiałów wideo oraz artykułów.
Branża może się zapisywać do nowego newslettera przez stronę itb.com. Znaleźć można tam informacje dotyczące rynku chińskiego, prognozy na sezon letni, czy materiały dotyczące sztucznej inteligencji i rynku indyjskiego oraz panazjatyckiego.
ITB Berlin zaprezentował zeszłego lata koncepcję prowadzenia działalności przez cały rok, bo chce być cennym źródłem informacji nie tylko w czasie samego wydarzenia – w przyszłym roku odbędzie się ono w dniach 4-6 marca, ale przez wszystkie 365 dni w roku. Użytkownicy znajdą tam dane nie tylko o imprezie w stolicy Niemiec, ale również o edycjach targów w Szanghaju, Mumbaju i Singapurze.
Jedną z kotwic informacyjnych będzie dział News & Insights, poprzednio prowadzony w sekcji „Dla mediów”. Znajdzie się tam wiele wywiadów, artykułów eksperckich, raportów, informacji dotyczących kierunków i kampanii promocyjnych. Co czwartek, w ramach formatu #ThrowbackThursday pojawiać się będzie materiał wideo będący podsumowaniem kongresu i promocją danej sesji na YouTube’ie.
Nie zabraknie prezentacji badań realizowanych przez ITB we współpracy z firmą konsultingową Fried & Partner, targi ogłaszają też rozpoczęcie nowego badania "ITB Travel & Tourism Radar" i zachęcają całą swoją społeczność do włączenia się w nie.
Każdy miesiąc ma być poświęcony innemu tematowi przewodniemu, prezentowane będą też trendy dotyczące różnych segmentów turystyki. MG
2024-06-06 08:24:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»