Od 13 czerwca w mediach społecznościowych można oglądać film promocyjny promujący atrakcje turystyczne Wielkopolski. Jego bohaterami są wielkopolskie krajobrazy i atrakcje turystyczne, w drugim tle widać natomiast Kajkę i Kokosza – popularne postaci komiksowe, które od ubiegłego roku wspierają promocyjnie region i Wielkopolską Organizację Turystyczną.
Film jest emitowany jako reklama na YouTube (w ramach sieci GDN), na Instagramie i Facebooku. Przygotowano nie tylko wersję w układzie kinowym, również w formacie pionowym. Głównym tematem kampanii jest promocja Szlaku Piastowskiego, markowego produktu turystycznego Wielkopolski. W tym roku zakres został rozszerzony o inne kluczowe atrakcje regionu. Dlatego w spocie Kajko i Kokosz żeglują po jeziorach czy jadą parowozem. Grupę docelową stanowią rodziny z dziećmi w wieku odpowiadającym widowni serialu i czytelnikom komiksów o przygodach Kajka i Kokosza. MO, foto WOT