close
|
|
RYNEK
eSky połączył się z Finnairem przez NDC
Grupa eSky integruje sprzedaż oferty Finnair w technologii NDC 21.3 „Direct Connect”. System dystrybucji opracowany przez IATA daje klientom eSky pełny, błyskawiczny dostęp do pełnego zakresu produktowego Finnair, obejmującego wszystkie taryfy, opcje bagażu, wyżywienia i innych usług dodatkowych.
Bezpośrednie połączenie kanałów sprzedaży z linią lotniczą oparte na innowacyjnym standardzie NDC 21.3 „Direct Connect” (New Distribution Capability) wyparło dominujący przez lata w branży lotniczej model GDS (Global Distribution System), który bazuje na pośrednim dostępie do produktu przewoźników. - Zintegrowanie się z Finnair w technologii NDC 21.3 „Direct Connect” to kolejny ważny krok w strategicznej współpracy z tym przewoźnikiem, który dzięki swojemu ponad 100-letniemu doświadczeniu jest gwarancją niezawodności i jakości usług zarówno dla klientów, jak i partnerów biznesowych. Osoby podróżujące z eSky mają więc pełny dostęp do świetnej siatki połączeń i bogatej oferty tej linii lotniczej, co ułatwia wyszukiwanie i rezerwację lotów w atrakcyjnych cenach i różnorodnych formułach — mówi Jakub Bajorski, Chief Product Officer w Grupie eSky.
Dzięki wdrożeniu NDC 21.3 klienci eSky w ponad 50 krajach mogą w łatwy i intuicyjny sposób wyszukiwać i rezerwować loty Finnair, planując swoją podróż z wykorzystaniem wszystkich oferowanych opcji. Zaktualizowany system zapewnia również lepsze zarządzanie i prezentowanie oferty fińskiego przewoźnika w serwisach eSky. Dostępność tzw. rodzin taryf (ang. fare families), czyli usług wliczonych w cenę takich jak limit bagażu, możliwość zmiany daty lotu lub zwrot biletu, a także innych produktów nordyckiej linii lotniczej ułatwia porównywanie dostępnych opcji i wybór optymalnego rozwiązania.
- W Finnair ciągle pracujemy nad promowaniem NDC jako jednej z kluczowych inicjatyw w modernizacji dystrybucji produktów linii lotniczych. Cieszymy się ze współpracy z Grupą eSky, która jako pierwsza z platform podróży na świecie, wdrożyła bezpośrednią integrację NDC w wersji 21.3. z korzyścią dla naszych wspólnych klientów, aby poprawić ich doświadczenia z rezerwacji w serwisach eSky — podkreśla Tiina Vesterinen, Vice President Commerce and CX Solutions w Finnair.
W kwietniu linia lotnicza uruchomiła bowiem nowe połączenie z Wrocławia (7 lotów tygodniowo), uzupełniając dotychczasową siatkę połączeń z Warszawy, Krakowa i Gdańska, gdzie firma realizuje kolejno 24, 19 i 10 operacji w ciągu tygodnia. MG
2024-06-20 16:39:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie »
Dołącz do dyskusji na FB »
|
|
|
|