Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


DESTYNACJE

Visit Madeira reklamuje się wśród pokolenia boomersów



W 2023 r. Visit Madeira uruchomiła kampanię „Experience Madeira for Yourself” na rynkach międzynarodowych. Przekaz jest jasny – zarządzający destynacją podkreślają, że wyspa ma wszystko — góry, morze i kulturę — co czyni ją całorocznym celem podróży dla każdego. Teraz komunikacja została zróżnicowana i skierowana do osób w wieku 55 lat i starszych.

Kampania reklamowa prezentuje piękno wyspy, ale poprzez hasło przewodnie podkreśla, że najprawdziwsze doświadczenie Madery i Porto Santo jest możliwe tylko poprzez ich osobiste poznanie. W nowej odsłonie uwzględnione zostały treści dopasowane do podróżnych w wieku od 55 do 65 lat. Adaptacja kampanii podkreśla zaangażowanie i strategię komunikacji Madery, która ma na celu wzmocnienie wizerunku marki i oparcie jej na poczuciu przynależności — „Madera. Należy do wszystkich”.

Visit Madeira chce bezpośrednio oddziaływać na grupę podróżnych w wieku 55-65 lat, uwzględniając jej potrzeby i podkreślając doświadczenia, które odpowiadają jej zainteresowaniom. MG

2024-07-05 07:34:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter