Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TRENDY 

Travelplanet.pl: All inclusive to brak stresu związany z przygotowaniem wyjazdu

W czerwcu br. multiagent internetowy, Travelplanet.pl, przeprowadził wspólnie z pracownią Research Partner badanie społeczne dotyczące stosunku turystów do wakacji w formule All Inclusive.

Z badań wynika, że tylko 8 proc. respondentów postrzega formułę All Inclusive jako formę precyzyjnego zaplanowania kosztów i kontrolę wydatków. Nie cena bowiem jest najważniejsza, a brak stresu związany z przygotowaniem wyjazdu, oszczędność czasu oraz zorganizowanie pomocy przez biuro w razie nieprzewidzianych zdarzeń. Według badania Travelplanet.pl 38 proc. dorosłych Polaków nigdy nie korzystało z ofert biur podróży. To zwykle osoby z pokolenia Y i Z (25 - 34 lata – 46 proc.), mieszkańcy wsi (44 proc.), z południowo-wschodniej części kraju (lubelskie – 57 proc., podkarpackie – 51 proc.), z wykształceniem podstawowym (63 proc.) i zasadniczym (43 proc.).

Na drugim biegunie są klienci biur podróży korzystający z najbardziej luksusowej formuły wypoczynku. To przede wszystkim osoby dobrze wykształcone (licencjat – 42 proc., wyższe – 45 proc.) i takie, których dochód netto na osobę wynosi co najmniej 5500 zł (49 proc.). I regularnie korzystają z usług biur podróży. 2-4 lata temu było to 59 proc. badanych, w ubiegłym sezonie aż 78 proc. MO, foto Pixabay.com

 

 

2024-07-09 12:04:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter