TRENDY
Austria zaprasza polskich influencerów na cyfrowy detoks
Jeszcze do końca lipca można zgłaszać się do trzeciego etapu projektu #iamAUT realizowanego przez Narodowe Biuro Promocji Austrii. Celem kampanii jest przeciwdziałanie presji związanej z mediami społecznościowymi.
Kampania, która rozpoczęła się na początku czerwca, zachęca Influencerów do zrobienia sobie prawdziwej przerwy od mediów społecznościowych. W czasie kiedy oni będą korzystać z offline’owych wakacji w Austrii, ich profile będą zarządzane przez lokalnych AUTfluencerów. Opowiedzą oni o autentycznym austriackim stylu życia.
Dotychczas do programu zgłosiło się już ponad 100 twórców internetowych z 15 krajów (w tym kilkunastu z Polski), którzy w sumie posiadają ponad 2,3 miliona obserwujących. Aktywny udział wzięły w nim twórczynie internetowe z Niemiec, Holandii, Czech i Włoch. Treści stworzone w ramach kampanii #iamAUT osiągnęły ponad 25 milionów wyświetleń na kanałach influencerów oraz kanałach Österreich Werbung. MG
2024-07-23 08:09:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»