Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

REGIONY

Bydgoszcz pracuje nad strategiami marek turystycznych


W połowie sierpnia Bydgoska Lokalna Organizacja Turystyczna „ByLOT” zorganizowała w Bydgoszczy konferencję prasową poświęconą tworzeniu dwóch strategii: marki turystycznej tego miasta oraz produktów markowych z nim związanych.

Jak informuje Express Bydgoski, opracowanie dokumentów jest możliwe, ponieważ stowarzyszenie pozyskało dofinansowanie z Ministerstwa Sportu i Turystyki na realizację zadania „Stworzenie strategii rozwoju markowych produktów turystycznych oraz marki turystycznej Bydgoszczy wraz z wdrożeniem pilotażowych działań i promocją markowej oferty turystycznej miasta”. Projekt zakłada nie tylko działania koncepcyjne, również szeroko zakrojoną promocję miasta na arenie ogólnopolskiej, jak organizacja wizyt dla blogerów, udział w targach TT Warsaw czy stworzenie strony projektu.

ByLOT liczy, że lokalna branża turystyczna, władze i działacze turystyczni włączą się w prace nad strategiami. Tak się zresztą już dzieje – w sierpniu odbyły się kolejne warsztaty dla podmiotów zainteresowanych rozwijaniem turystyki w mieście, podczas których ustalano w jaki sposób będą promowane markowe produkty Bydgoszczy. MO, foto Pixabay.com

 

2024-08-19 16:30:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter