REGIONY
Bydgoszcz pracuje nad strategiami marek turystycznych
W połowie sierpnia Bydgoska Lokalna Organizacja Turystyczna „ByLOT” zorganizowała w Bydgoszczy konferencję prasową poświęconą tworzeniu dwóch strategii: marki turystycznej tego miasta oraz produktów markowych z nim związanych.
Jak informuje Express Bydgoski, opracowanie dokumentów jest możliwe, ponieważ stowarzyszenie pozyskało dofinansowanie z Ministerstwa Sportu i Turystyki na realizację zadania „Stworzenie strategii rozwoju markowych produktów turystycznych oraz marki turystycznej Bydgoszczy wraz z wdrożeniem pilotażowych działań i promocją markowej oferty turystycznej miasta”. Projekt zakłada nie tylko działania koncepcyjne, również szeroko zakrojoną promocję miasta na arenie ogólnopolskiej, jak organizacja wizyt dla blogerów, udział w targach TT Warsaw czy stworzenie strony projektu.
ByLOT liczy, że lokalna branża turystyczna, władze i działacze turystyczni włączą się w prace nad strategiami. Tak się zresztą już dzieje – w sierpniu odbyły się kolejne warsztaty dla podmiotów zainteresowanych rozwijaniem turystyki w mieście, podczas których ustalano w jaki sposób będą promowane markowe produkty Bydgoszczy. MO, foto Pixabay.com
2024-08-19 16:30:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»