Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA TURYSTYCZNA
Państwa Grupy Wyszehradzkiej promują się na rynku amerykańskim


1 sierpnia kraje Grupy Wyszehradzkiej wspólnie z Europejską Komisją Podróży uruchomiły kampanię online „Creative Cities of Central Europe” (Kreatywne miasta Ęuropy Środkowej) skierowaną do turystów ze Stanów Zjednoczonych. Kampanię zainaugurowano, by pokazać amerykańskim turystom   poszukującym autentycznych doświadczeń poza tradycyjnymi szlakami – nowoczesną i innowacyjną odsłonę europejskich metropolii, jednocześnie umożliwić sprzedaż gotowych pakietów turystom.

Koszt zaplanowanej na 2 miesiące kampanii, to 215 tys. euro. Prowadzi ją CzechTourism. Europejska Komisja Podróży pokryje 100 tys. euro budżetu, Republika Czeska  15 tys. euro, a Polska, Słowacja i Węgry – pozostałą część.   

W 2023 r. Europę Środkową odwiedziło 1,3 mln Amerykanów, którzy spędzili tu 3,18 mln nocy w obiektach zakwaterowania. Stany Zjednoczone nie są jedynym rynkiem dalekim, na jakim kraje V4 będą podejmować w tym roku działania promocyjne. Organizacja warsztatów branżowych, realizacja kampanii promocyjnych i uruchamianie platform edukacyjnych dla profesjonalistów turystycznych planowane są m.in. w Kanadzie czy Japonii. MO

2024-08-20 16:31:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Sylwester Gadomski, właściciel biura PoraWakacji.pl w Aleksandrowie Łódzkim  » więcej






Newsletter

»

Zamów newsletter