PROMOCJA TURYSTYCZNA
Państwa Grupy Wyszehradzkiej promują się na rynku amerykańskim
1 sierpnia kraje Grupy Wyszehradzkiej wspólnie z Europejską Komisją Podróży uruchomiły kampanię online „Creative Cities of Central Europe” (Kreatywne miasta Ęuropy Środkowej) skierowaną do turystów ze Stanów Zjednoczonych. Kampanię zainaugurowano, by pokazać amerykańskim turystom – poszukującym autentycznych doświadczeń poza tradycyjnymi szlakami – nowoczesną i innowacyjną odsłonę europejskich metropolii, jednocześnie umożliwić sprzedaż gotowych pakietów turystom.
Koszt zaplanowanej na 2 miesiące kampanii, to 215 tys. euro. Prowadzi ją CzechTourism. Europejska Komisja Podróży pokryje 100 tys. euro budżetu, Republika Czeska – 15 tys. euro, a Polska, Słowacja i Węgry – pozostałą część.
W 2023 r. Europę Środkową odwiedziło 1,3 mln Amerykanów, którzy spędzili tu 3,18 mln nocy w obiektach zakwaterowania. Stany Zjednoczone nie są jedynym rynkiem dalekim, na jakim kraje V4 będą podejmować w tym roku działania promocyjne. Organizacja warsztatów branżowych, realizacja kampanii promocyjnych i uruchamianie platform edukacyjnych dla profesjonalistów turystycznych planowane są m.in. w Kanadzie czy Japonii. MO
2024-08-20 16:31:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»