Frédéric Meyer został dyrektorem regionalnego biura Atout France we Frankfurcie. Z Niemiec będzie zarządzał promocją Francji nie tylko w tym kraju, ale też w Szwajcarii, Austrii, Polsce i Europie Środkowej.
Poprzedniczka Meyera, Karine Lober, rozstała się z Atout France w sierpniu zeszłego roku. Promocją w krajach niemieckojęzycznych, w Polsce i Europie Środkowej zajął się czasowo Emmanuel Marcinkowski, teraz stanowisko zostało na nowo obsadzone.
Nowy dyrektor związany jest z organizacją od 25 lat. Prowadził biura w Nowym Jorku, Singapurze, Tokio i Mediolanie. Pierwsze kroki w zawodzie stawiał jako kierownik marketingu w oddziale we Frankfurcie, od 2015 roku piastował stanowisko dyrektora biur we Włoszech i Szwajcarii. W tym samym roku został mianowany na koordynatora działań na Europę Południową.
Szacunki mówią, że w tym roku zanotowanych będzie ponad 15,1 miliona wizyt z Niemiec, co przełoży się na przychody w wysokości 6,5 mld euro. To sprawia, że nasi zachodni sąsiedzi są dla Francji największym rynkiem źródłowym. Z kolei cały region, za który odpowiada obecnie Meyer, generuje 40 proc. przyjazdów z Europy. MG