Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


WYDARZENIA

Turcja zaprezentowała się polskiej branży



Turcja od kilku sezonów jest najpopularniejszym kierunkiem wśród klientów biur podróży. Polacy zazwyczaj wyjeżdżają tam, by spędzić urlop na plaży, a historię i obyczaje poznają w czasie wycieczek fakultatywnych. Rząd chce przyciągnąć więcej turystów, którzy przyjadą na odkrywanie kultury. I właśnie z tego typu ofertą mogli zapoznać się przedstawiciele naszej branży w czasie warsztatów zorganizowanych w Warszawie.

Do Polski przylecieli przedstawiciele tureckich biur podróży, którzy naszej branży prezentowali ofertę wyjazdów poznawczych. Wśród nich znaleźli się specjaliści od wycieczek o charakterze kulturowym, sportowym i związanym z nietypowymi doświadczeniami. Można było zapoznać się z propozycjami tras śladami chrześcijaństwa, ale też gastronomii, czy o charakterze sportowym – chociażby typu trekkingowego w górach. Na spotkaniu nie zabrakło też przedstawicieli Tureckiej Agencji Promocji Turystyki (TGA), która podlega pod Ministerstwo Kultury i Turystyki Turcji.

Spotkanie rozpoczął Umut Aksungur, radca ds. kultury i turystyki Ambasady Turcji w Polsce, który krótko podsumował dotychczasowy przebieg sezonu. Od początku roku do jego kraju wyjechało ponad 1,5 mln Polaków, wszystko wskazuje na to, że ten rok będzie rekordowy. Opowieść o Turcji kontynuowała Zeynep Üçok Çelikağ, odpowiedzialna za marketing w TGA. W czasie swojej prezentacji zwróciła uwagę na mniej znane regiony kraju i trasy tematyczne, w tym Szlak Siedmiu Kościołów. Z kolei Marta Schliske z polskiego biura Turkish Airlines, będącego partnerem wydarzenia, zaprezentowała ofertę przewoźnika i podkreślała wysoką jakość świadczonych usług. Mówiła o ofertach specjalnych, jakie linia ma dla wskazanych grup społecznych i zawodowych (np. studentów, wykładowców akademickich), o wyjątkowych doświadczeniach pasażerów związanych z lotem, ale też z obsługą naziemną. Na lotnisku w Stambule można skorzystać z jednego z dwóch saloników, które mają gigantyczną powierzchnię kilku kilometrów kwadratowych – na terenie jednego z nich znajduje się kino, w drugim można skorzystać z pola golfowego. Osoby, które lecą Turkish Airlines w dalszą trasę – przewoźnik z tureckiej metropolii oferuje połączenia do ponad 310 miejsc, i mają dłuższy postój na przesiadkę, mogą skorzystać z bezpłatnej opcji zorganizowanego zwiedzania Stambułu. Do wyboru są wycieczki trwające od 2,5 do 11 godzin. MG

2024-10-07 06:41:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter