Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


WYDARZENIA

Polska pokazała się na TravDay w Holandii



Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie promował Polskę podczas warsztatów branżowych TravDay, które odbyły się 8 października w Amersfoort. W wydarzeniu uczestniczyło ponad 500 przedstawicieli branży turystycznej.

TravDay, to jedno z największych branżowych wydarzeń turystycznych w Holandii. Jesienna edycja, zorganizowana w zabytkowej hali Rijtuigenloods w Amersfoort, przyciągnęła ponad 500 uczestników, w tym agentów podróży, touroperatorów i organizatorów wyjazdów grupowych. Wśród nich znalazło się także grono przedstawicieli sektora MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions).

- TravDay to platforma, na której omawiane są najnowsze trendy w branży turystycznej – mówi Magdalena Stoch z amsterdamskiego ośrodka POT. - Najczęściej wybieranym produktem oferowanym przez agentów podróży okazał się city break do Krakowa, który często łączy się z wycieczkami do Auschwitz i Wieliczki – podkreśla Stoch. W jej ocenie coraz większą popularność zyskują także inne polskie miasta, takie jak Gdańsk i Wrocław, które stają się nowymi, interesującymi kierunkami dla holenderskich turystów. Natomiast Warszawa pozostaje głównie destynacją biznesową.

Podczas warsztatów uczestnicy przeprowadzili kilkugodzinne rozmowy stolikowe, które dotyczyły nie tylko organizacji city breaków, ale także połączeń lotniczych, dostępności hoteli i logistyki wyjazdów. Pojawiły się też pytania o mniej standardowe oferty, takie jak wakacje w siodle czy ekologiczne podróże pociągiem, które cieszą się rosnącym zainteresowaniem.

W Holandii niezależni agenci podróży stanowią znaczącą część rynku, a ich działania są wspierane przez stowarzyszenia branżowe, takie jak Travel Club, Travel Counsellors, Face2Face Travel, Personal Touch Travel czy Travel Experts. Te organizacje oferują agentom merytoryczne wsparcie oraz narzędzia niezbędne do codziennej pracy.

ZOPOT Amsterdam kontynuuje intensywną promocję polskich miast w Holandii. We wrześniu tego roku zorganizowano podróż studyjną do Krakowa dla agentów touroperatora De Jong Intra, która spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem. - Podczas TravDay kolejne stowarzyszenia wyraziły chęć udziału w podobnych wyjazdach szkoleniowych, co pokazuje, że Polska coraz mocniej zyskuje na znaczeniu w holenderskiej turystyce – zauważa Magdalena Stoch. MG

2024-10-11 15:12:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter