Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


DESTYNACJE

Niemcy reorganizują targi GTM



Germany Travel Mart 360° to nowa formuła targów turystyki przyjazdowej, którą z początkiem nowego roku uruchomi Niemiecka Centrala Turystyki (DZT). Celem jest stworzenie platformy wiedzy i dostępu do partnerów przez cały. Targi w tradycyjnej formule także powrócą, ale organizacja rezygnuje z instytucji regionu partnerskiego.

- Wiosną tego roku pod koniec 50. edycji GTM ogłosiliśmy zmianę formatu zgodnie z obecnymi i przyszłymi wyzwaniami. W ramach cyfrowej i zrównoważonej transformacji Niemiec jako kierunku podróży nowy format GTM 360° zapewnia wszystkim średnim graczom niemieckiej turystyki innowacyjny dostęp do rynku i wspiera ich konkurencyjność w środowisku międzynarodowym – mówi Petra Hedorfer, prezes DZT.

W ramach nowej formuły zagraniczne przedstawicielstwa DZT, ale też warsztaty sprzedażowe, możliwość prowadzenia rozmów w systemie hybrydowym, zespoły doradcze – wszyscy będą działać wspólnie na platformie internetowej GTM 360°. Oznacza to, że różni dostawcy usług turystycznych mogą w dowolnym momencie korzystać z wiedzy i sieci DZT.

Targi w tradycyjnej formule odbędą się natomiast 26 i 27 marca 2025 roku w Dorint Hotel Bonn.

Kluczowi przedstawiciele międzynarodowej branży turystycznej oraz mediów o dużym zasięgu przypłyną do Bonn w ramach programu hosted buyers na pokładzie trzech statków wycieczkowych Scylla AG, które zabiorą ich z Frankfurtu nad Menem wzdłuż Doliny Środkowego Renu.

W okresie poprzedzającym GTM 360° goście zagraniczni będą mieli też okazję zapoznać się z aktualnymi ofertami i kierunkami podczas wycieczek przedkongresowych organizowanych wspólnie ze sponsorami. MBG

2024-11-04 07:23:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter