Germany Travel Mart 360° to nowa formuła targów turystyki przyjazdowej, którą z początkiem nowego roku uruchomi Niemiecka Centrala Turystyki (DZT). Celem jest stworzenie platformy wiedzy i dostępu do partnerów przez cały. Targi w tradycyjnej formule także powrócą, ale organizacja rezygnuje z instytucji regionu partnerskiego.
- Wiosną tego roku pod koniec 50. edycji GTM ogłosiliśmy zmianę formatu zgodnie z obecnymi i przyszłymi wyzwaniami. W ramach cyfrowej i zrównoważonej transformacji Niemiec jako kierunku podróży nowy format GTM 360° zapewnia wszystkim średnim graczom niemieckiej turystyki innowacyjny dostęp do rynku i wspiera ich konkurencyjność w środowisku międzynarodowym – mówi Petra Hedorfer, prezes DZT.
W ramach nowej formuły zagraniczne przedstawicielstwa DZT, ale też warsztaty sprzedażowe, możliwość prowadzenia rozmów w systemie hybrydowym, zespoły doradcze – wszyscy będą działać wspólnie na platformie internetowej GTM 360°. Oznacza to, że różni dostawcy usług turystycznych mogą w dowolnym momencie korzystać z wiedzy i sieci DZT.
Targi w tradycyjnej formule odbędą się natomiast 26 i 27 marca 2025 roku w Dorint Hotel Bonn.
Kluczowi przedstawiciele międzynarodowej branży turystycznej oraz mediów o dużym zasięgu przypłyną do Bonn w ramach programu hosted buyers na pokładzie trzech statków wycieczkowych Scylla AG, które zabiorą ich z Frankfurtu nad Menem wzdłuż Doliny Środkowego Renu.
W okresie poprzedzającym GTM 360° goście zagraniczni będą mieli też okazję zapoznać się z aktualnymi ofertami i kierunkami podczas wycieczek przedkongresowych organizowanych wspólnie ze sponsorami. MBG