BIURA
Klienci Dertouru mogą wybrać ekologię
Grupa Dertour wprowadziła nowe oznaczenie dla ofert tworzonych przez należących do niej touroperatorów, które posiadają stosowne certyfikaty ekologiczne. Agenci znajdą je w systemie rezerwacyjnym pod filtrem „Fairweg Stayfair”.
Chodzi o około 1800 obiektów sprzedawanych przez marki Dertour, ITS i Meiers Weltreisen, które zostały opatrzone nowym logo „Engage – People & Planet”. Są to hotele certyfikowane zgodnie z międzynarodowymi kryteriami zrównoważonego rozwoju Światowej Rady ds. Turystyki Zrównoważonej (GSTC). Dertour twierdzi, że w zanadrzu ma jeszcze inne projekty.
Dane o certyfikowanych obiektach pochodzą z portalu zrównoważonego rozwoju Fairweg, Grupa zaczęła oznaczać też inne produkty, które co prawda nie posiadają międzynarodowych certyfikatów, ale zostały sprawdzone pod kątem spełniania kryteriów turystyki zrównoważonej. W Dertourze otrzymały symbol jasnozielonego liścia w kształcie serca. Przy ocenie pod uwagę brane były różne kryteria takie jak transport, wpływ na lokalną społeczność zarówno gospodarczo jak i kulturowo, ochrona środowiska oraz korzystanie z lokalnych dostawców żywności. MBG
2024-11-04 07:28:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»