BIURA
Rainbow z nagrodą Effie
Effie Awards jest największym konkursem marketingowym na świecie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. Rainbow otrzymał nagrodę po raz ósmy.
Srebrna statuetka w konkursie Effie trafiła do Rainbowa. Jury konkursu Effie Awards Poland doceniło pomysł blokowania ceny na kilka dni. Wszystko po to, żeby klient zyskał czas na podjęcie decyzji o zakupie.
Chodzi o przycisk umożliwiający wstępną rezerwację z poziomu karty hotelu lub wycieczki na stronie internetowej touroperatora. Dla biznesu przyniosło to aż 157 milionów złotych dodatkowej sprzedaży w kanale online. – Okazuje się, że proste rozwiązania są najlepsze. Ta nagroda to efekt ciężkiej pracy interdyscyplinarnego zespołu pracowników IT, call center, e-Commerce i marketingu – podkreśla Michał Jaworski, dyrektor ds. e-commerce, marketingu i strategii omnichannel. Gala Effie Awards Poland 2024 odbyła się 5 listopada, w Warszawie. MBG
2024-11-08 07:26:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»