Sopot chce przyciągnąć turystów do siebie przez cały rok, dlatego Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczęła w połowie listopada kampanię „Widzimy się w Sopocie...” zachęcającą do korzystania z bogatej oferty atrakcji miasta w okresie jesienno-zimowym. Autorzy kampanii przekonują, że w zimnych miesiącach można wypoczywać w Sopocie „na kawie”, „na luzie” czy „z przyjaciółmi, korzystając z oferty kulturalno-sportowej i zaplecza gastronomiczno-hotelowego.
Kampania jest realizowana poprzez stronę visit.sopot.pl, na wiatach przystankowych oraz w prasie i Internecie. Zaplanowano też spoty radiowe, reklamy i artykuły w portalach i prasie o zasięgu ogólnopolskim. Kampania jest realizowana nie tylko w mieście, również innych ośrodkach, np. Krakowie czy Zakopanem. Na lotnisku w Gdańsku-Rębiechowie, na promach Polferries i Stena Line kursujących do Skandynawii pojawią się grafiki w wersji anglojęzycznej z hasłem „See you in Sopot”.
Na potrzeby kampanii zrealizowano sesję zdjęciową, której bohaterowie: rodzina z dziećmi, seniorzy, przyjaciółki oraz młoda para są uchwyceni podczas różnych aktywności na tle sopockich przestrzeni.
Kampania potrwa do końca marca 2025 r. MO, foto SOT