PROMOCJA TURYSTYCZNA
Cztery stolice promują się w ramach kampanii "Europe Untold"
Stołeczne Biuro Turystyki (SBT) zainicjowało projekt promujący cztery europejskie stolice: Warszawę, Rygę, Wilno i Tallin poprzez kampanię „Europe Untold”. Jak informuje SBT, celem przedsięwzięcia jest ukazanie Europy z mniej znanej, ale fascynującej strony. Autorzy kampanii chcą tym sposobem przyciągnąć do metropolii turystów poszukujących nowych, mniej oczywistych destynacji. W ramach „Europe Untold” promowane są unikalne atrakcje turystyczne i kulturalne czterech stolic, które wyróżniają się nie tylko bogatą historią, ale także dynamicznym rozwojem w ostatnich latach. Kampania zachęca również do podróżowania odpowiedzialnego i zrównoważonego, dbając o zachowanie unikalnego charakteru tych miast oraz ich otoczenia.
Kampania jest prowadzona na rynku amerykańskim, głównie w aglomeracjach Nowego Jorku i Chicago. Środki na jej przeprowadzenie SBT pozyskało, składając wniosek do European Travel Commission. Kampania jest realizowana w mediach społecznościowych i na wybranych stronach internetowych. Wykorzystano w niej materiały przygotowane przez amerykańskich influencerów, którzy jesienią odwiedzili wszystkie miasta. Kampania będzie realizowana do połowy grudnia. MO, foto SBT
2024-12-04 11:30:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»