Domeny i marki FTI Touristik GmbH trafiły w ręce amerykańskiej firmie konsultingowej FTI Consulting Holdings. Strony nie ujawniły wartości transakcji.
Nowy właściciel marek należących do FTI Touristik GmbH to FTI Consulting Holdings, spółki zależnej od FTI Consulting Inc., działającej na skalę globalną i zatrudnia około 8,3 tys. pracowników w 34 krajach i terytoriach. W zeszłym roku jej obroty wyniosły3,5 mld dol.
Do firmy trafiło 46 marek słownych i słowno-wizerunkowych, w tym „FTI”, „FTI Touristik”, „Drive FTI”, „FTI Ferienwelt” i „Gold by FTI”, a także 185 domen - takich jak „FTI. com” i domeny spółki zależnej FTI Ticketshop GmbH.
Partnerzy biznesowi FTI Touristik, którzy w przeszłości posługiwali się w swoich działaniach markami FTI, powinni „dokładnie sprawdzić, czy i jak długo po przeniesieniu praw własnościowych używanie ich jest nadal dozwolone. Absolutnie nie można bazować na ustnych porozumieniach lub wcześniejszej praktyce w tym zakresie, najlepiej, by zaprzestać ich wykorzystywania do końca 2024 roku. MG