REGIONY
Wrocław podsumował kampanię promocyjną Miasto Przygody
W połowie grudnia br. we Wrocławiu odbyła się gala Miasta Przygody zorganizowana przez Wrocławską Organizację Turystyczną wspólnie z Urzędem Miejskim Wrocławia. Galę zorganizowano, aby podsumować kampanię promocyjną Wrocławia realizowaną pod tym samym hasłem. W uroczystości wzięli udział przedstawiciele gospodarzy, także wszyscy zaangażowani w jej realizację, w tym twórcy spotu promocyjnego, który zdobył osiem nagród na różnych festiwalach filmowych.
Spot reklamowy promował Wrocław w siedmiu największych miastach Polski, docierając do prawie 600 tys. osób. Uzupełnieniem było niemal 300 billiboardów zachęcających do odwiedzenia miasta w metropoliach. Równolegle prowadzona była kampania w internecie. Spot przetłumaczono na cztery języki (angielski, niemiecki, czeski i hiszpański) i promowano na sześciu rynkach: niemieckim, czeskim, brytyjskim, hiszpańskim, norweskim, fińskim i niderlandzkim, odnotowując 17 mln wyświetleń na Facebooku i Instagramie, dodatkowo 308 tys. wyświetleń na YouTube poza Polską. W ramach kampanii opracowano też mapki z tematycznymi trasami zwiedzania Wrocławia, które były dystrybuowane na targach turystycznych i innych wydarzeniach w kraju i za granicą. MO
2024-12-20 10:43:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»