W Tyrolu 92 procent firm turystycznych to firmy rodzinne, co jest najwyższym wynikiem według międzynarodowych standardów. I właśnie ten fakt region podkreśla w swojej zimowej kampanii „Always there for you”, która ma pokazać yjątkowe relacje między rodzinami gospodarzy a ich gośćmi.
- Rodzinne firmy odgrywają kluczową rolę, ponieważ ucieleśniają autentyczną tyrolską gościnność, dzięki swojej wieloletniej tradycji i osobistemu zaangażowaniu. Jest to wielokrotnie podkreślane w ankietach przeprowadzanych wśród gości - mówi Patricio Hetfleisch, szef marketingu w Tirol Werbung. - Zwłaszcza w niepewnych czasach ludzie tęsknią za bliskością i bezpieczeństwem. To jest dokładnie to, czym emanują rodzinne firmy w Tyrolu i wyrażamy to przesłanie w kampanii za pomocą różnych historii - dodaje.
W centrum zimowej kampanii znajduje się spot wizerunkowy i różne krótkie filmy wideo, które pokazują bliską więź między tyrolskimi gospodarzami a ich gośćmi. Podobnie jak w ubiegłym roku, miś „Pauli” jest symbolem tej relacji, pojawiając się w głównym spocie oraz wielu innych materiałach reklamowych. „Pauli” symbolizuje hasło „Zawsze możesz na mnie liczyć” i ma na celu przemawiać do grupy rodzin szukających relaksu.
Miś występuje też gościnnie w familijnym filmie „De Club van Sinterklaas: Het Grote Sneeuwavontuur” (Klub Sinterklaasa: Wielka śnieżna przygoda), który został w dużej mierze nakręcony nad jeziorem Achensee. Film jest obecnie wyświetlany w kinach w Holandii i Belgii.
Zimowa kampania obejmuje również krótki film, w którym młodzi ludzie dzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z jazdą na nartach poza wyznaczonymi trasami. Opisują także trudne sytuacje, które udało im się opanować dzięki profesjonalnemu wsparciu przewodnika narciarskiego. Przewodnicy nie tylko przekazują wiedzę techniczną, ale także zapewniają dostęp do dziewiczych krajobrazów i informacji na temat bezpieczeństwa.
Zimową kampanię uzupełniają krótkie portrety wideo tyrolskich gospodarzy, którzy przed kamerą konfrontują się z internetowymi recenzjami swoich firm. Produkcja, która została w całości opracowana przez Tirol Werbung i zrealizowana z wybranymi partnerami z tyrolskiej branży filmowej, oferuje autentyczne spostrzeżenia. Pokazuje, jak gospodarze z branży hotelarskiej, gastronomicznej i sportów zimowych reagują na opinie gości oraz w jaki sposób są one odbierane i wykorzystywane w obiektach.
Od grudnia dostępne będą bezpośrednie loty do Tyrolu (Innsbruck) z Warszawy i na miejsce dotrzemy po zaledwie 90 minut lotu! Z Polski do Tyrolu dotrzemy po około 10 godzinach jazdy samochodem. W Tyrolu doskonale rozwinięta sieć komunikacji publicznej pozwala na pozostawienie auta w garażu na czas pobytu. Autobusy kursują regularnie między ośrodkami narciarskimi i miejscowościami w regionie. Posiadając skipass lub lokalną guest card, do każdego z ośrodków dojeżdża się autobusami za darmo. MG