Hilton wprowadza do Egiptu swoje marki lajfstajlowe Curio Collection by Hilton i Tapestry Collection by Hilton, a także ośrodek wypoczynkowy z opcją all-inclusive. To nie koniec nowości – w planach jest potrojenie liczby obiektów.
Hilton podpisał umowy na ponad 10 nowych obiektów, co zwiększy ich liczbę do 25. W nadchodzących latach firma planuje rozszerzyć swoją działalność do ponad 40 obiektów działających w całym kraju. Inwestycja Hiltona stworzy ponad 5 tys. miejsc pracy w całym kraju.
Nowe inwestycje obejmują debiut marki lifestylowej Tapestry Collection by Hilton na kontynencie afrykańskim, a także pierwszą kolekcję Curio Collection by Hilton i ośrodek all-inclusive pod marką Hilton Hotels & Resorts. W lutym otworzyć się ma wyczekiwany Hilton Cairo Nile Maadi, położony w ekskluzywnej dzielnicy stolicy Maadi. Znajdą się w nim nowoczesne pokoje z panoramicznym widokiem na kultowe zabytki, takie jak Nil i piramidy.
- Egipt jest naszym najdłużej działającym rynkiem w regionie MEA, gdzie działamy od ponad 60 lat. Cieszymy się, że możemy kontynuować ten rozwój, przyspieszając nasz wzrost – mówi Carlos Khneisser, wiceprezes ds. rozwoju na Bliski Wschód i Afrykę (MEA). - Debiut naszych marek lifestylowych w Egipcie to ważny kamień milowy, a goście będą mogli naprawdę zanurzyć się w bogatych doświadczeniach, jakie ten kraj ma do zaoferowania – dodaje. MG