BIURA
Lufthansa City Center daje finansowe zachęty franczyzobiorcom

Zminimalizowanie przeszkód finansowych na drodze do otwarcia własnego biura agencyjnego pod szyldem Lufthansa City Center to główne założenie programu mającego na celu rozbudowanie sieci franczyzowej. Oferta skierowana jest zarówno do osób, które chcą zajmować się obsługą turystów i klientów korporacyjnych.
LCC oferuje pomoc inwestycyjną dla nowych partnerów – ma to zburzyć barierę finansową, która powstrzymuje potencjalnie zainteresowanych do uruchomienia biznesu. Co więcej, obecni franczyzobiorcy mogą skorzystać z bezprocentowych pożyczek, jeśli zamierzają przejąć istniejące biuro lub założyć nowe. - Naszym celem są dalsza rozbudowa sieci w Niemczech w oparciu o wysokiej jakości agencje turystyczne i ciągły wzrost – wyjaśnia Holger Laube, dyrektor ds. franczyzy w LCC, cytowany przez portal Reise vor-9.
Spółka LCC Reisebüro AG, która odpowiada za zakup biur podróży, chce skupić się na dalszym rozwoju. Na początku roku przejęła biura należące do poprzednich partnerów franczyzowych: Reisebüro Hanstedt i Gips & Büche w Quickborn. W bieżącym roku ta strategia ma być kontynuowana. MG
2025-02-26 08:28:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»