Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


RYNEK

Linie Emirates zacieśniają relacje z branżą

11 strategicznych umów, 270 spotkań biznesowych i ponad 6 tys. odwiedzających na stoisku, na którym prezentowano najnowszej generacji produkty pokładowe Emirates A350 – linie Emirates podsumowują ITB i wskazują kierunki rozwoju.

Mieścił się tam również salonik pokładowy i shower spa, a także odbywały się inicjatywy dotyczące zrównoważonego rozwoju.

Tuż przed rozpoczęciem tegorocznej edycji targów ITB w Berlinie linie Emirates ogłosiły uruchomienie trzech nowych azjatyckich kierunków – Shenzhen w Chinach (1 lipca), Đà Nẵng w Wietnamie (2 czerwca) i Siĕm Réab w Kambodży (3 czerwca).

Emirates odnowiły również protokół ustaleń (MoU) z Austriackim Narodowym Biurem Turystycznym (ANTO), dzięki czemu czynnie włączają się w promowanie Wiednia jako celu podróży pasażerów z całego świata. Odświeżenie tej współpracy zbiega się w czasie z obchodami 20-lecia istnienia połączeń Emirates do Wiednia, dzięki którym do tej pory ponad 5 mln pasażerów podróżowało między Dubajem a stolicą Austrii. W ramach podobnych działań promujących Maltę linie Emirates podpisały również MoU z Maltańskim Urzędem ds. Turystyki, aby upowszechniać loty do tego regionu Morza Śródziemnego ze wszystkich krajów objętych w globalnej siatce połączeń przewoźnika.

Tegoroczne targi ITB w Berlinie były również okazją do poszerzenia współpracy z liniami rejsowymi. Dubaj będzie promowany jako węzeł komunikacyjny, ale też cel rejsów wycieczkowych a to dzięki umowom partnerskim, które zostały przedłużone i poszerzone z TUI Cruises, Costa Cruises i AIDA Cruises.

Przewoźnik zintensyfikował długoterminową współpracę z Expedia Group, aby podróżni mogli jeszcze lepiej dostosować sposób podróży na pokładach samolotów Emirates do własnych potrzeb.

Linie Emirates i Trip.com odnowiły wieloletnią współpracę, co pomoże Trip.com jeszcze lepiej rozwinąć się na globalnym rynku. Jest to możliwe dzięki rozległej międzynarodowej sieci Emirates i koordynacji działań promocyjnych na rynkach azjatyckich i europejskich, które pozostają strategicznym celem zarówno Trip.com, jak i Emirates. MG

2025-03-11 06:46:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Ludzie

»




»Beata Górka
, Rafał Górka właściciele biura HolidayCafe.pl w Tarnowskich Górach, laureaci konkursu Agent Roku 2024  » więcej



Newsletter

»

Zamów newsletter