TOUROPERATORZY
Anex Tour świętuje rozwój sieci Selectum

28 marca 2025 w klubie Moxo w Warszawie kilkuset agentów turystycznych bawiło się na imprezie branżowej organizowanej przez Anex Tour Poland.
To niezapomniane wydarzenie było okazją do hucznego świętowania wcześniejszej zapowiedzi dołączenia nowych hoteli do sieci Selectum i przywrócenia legendarnych hoteli Asteria.
Marka Asteria zyskała ogromną popularność, ale po zmianie właściciela i przejściu procesu restrukturyzacji zniknęła z rynku. Teraz wraca na mapę turystyczną jako część strategii rozwoju ATG Hotels.
Oprócz marki Asteria, rozwijane są też Selectum Hotels, które oferują luksusowe i rodzinne koncepty, oraz The Norm Hotels, znane z nowoczesnego designu i wyrafinowanej atmosfery.
Podczas tego pamiętnego wieczoru Anex Tour Poland zaprezentował wyniki za 2024 rok oraz ogłosił ambitne plany na nadchodzący sezon zimowy.
Wiceprezes Anex Tour Poland Dominika Jurkowska podziękowała wszystkim za miniony rok, w którym firma obsłużyła ponad 400 tysięcy klientów, czyli o 61 procent więcej niż rok wcześniej. Jurkowska mówiła także o Wietnamie – nowości wprowadzonej w sezonie 2024/2025: Zaskoczyło nas ogromne zainteresowanie kierunkami egzotycznymi, szczególnie Wietnamem, a region Nha Trang zyskał miano jednego z najczęściej wybieranych przez naszych klientów.
Zostały też zaprezentowane nowe kierunki na zimę 2025/2026 Anex Tour – między innymi Tajlandia, Sri Lanka, Malediwy i Kuba. Dodatkowo firma chce rozwijać dynamiczne pakietowanie i wyjazdy z dojazdem własnym.
Dodatkowo touroperator zapowiedział otwarcie kolejnych punktów sprzedaży, co ma przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności marki, łatwiejszego dostępu do oferty biura dla coraz szerszej grupy klientów.
Po części oficjalnej odbyła się gorąca impreza, na której rozrywkę gościom zapewniali tancerze, szczudlarze, pokazy akrobatów, a także występy zespołów Terytoria i Gruba Ferajna.
2025-04-02 15:34:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»