Spanish Event Nekera największą platformą wiedzy dla agentów turystycznych o hiszpańskich destynacjach.
Wydarzenie organizowane jest przez Biuro Podróży Nekera we współpracy z TURESPAÑA
Hiszpania pozostaje jednym z najpopularniejszych kierunków podróży dla polskich turystów, umacniając swoją pozycję dziesiątego co do wielkości rynku źródłowego turystów przybywających do naszego kraju i najszybciej rozwijającego się w Europie. W 2024 roku Hiszpanię odwiedziło ponad 2,4 miliona Polaków, co oznacza wzrost o 30% w porównaniu z rokiem poprzednim i wzrost o 40% w sezonie zimowym. Polska staje się tym samym jednym z kluczowych rynków dla rozwoju turystyki w Hiszpanii.
Trzydniowe wydarzenie, które odbyło się w Katowicach, Poznaniu i Warszawie, zgromadziło ponad 300 polskich agentów turystycznych. Wzięło w nim udział 14 hiszpańskich destynacji: Andaluzja Katalonia, Wspólnota Walencka, Costa Blanca, Costa Cálida, Gran Canaria, Lanzarote, Fuerteventura, Teneryfa, Lloret de Mar, Salou, Benidorm, Kadyks i Calpe. Obecni byli również kierownicy sprzedaży z kilku sieci hotelowych: Abba Hotel, Almirante Hotel, AR Hotels, Climia, Ilunion Hotels, Landmar, Meliá, Mercure Hotels, Poseidón i Zenith Hotels, a także Stowarzyszenia Hotelarzy Prowincji Alicante (APHA).
W wydarzeniu które odbyło się w Warszawie, wziął udział Ambasador Hiszpanii w Polsce Ramiro Fernández Bachiller; Sekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki RP Piotr Borys oraz Radca ds. Turystyki Ambasady Hiszpanii Claudio Andrade Lucena. Obecni byli także Dyrektor Generalny i Prezes Nekery Maciej Nykiel oraz Menedżer Produktu Anita Wiedermann.
„Kolejna, tegoroczna 4-dniowa edycja Spanish Event wpisuje się już na stałe w kalendarium ważnych wydarzeń branżowych sektora turystycznego w Polsce. Zasięg imprezy wykracza już poza polski rynek i jest szeroko komentowany również w mediach zagranicznych” – powiedział prezes Nekery Maciej Nykiel.
Więcej informacji na temat wydarzenia publikujemy w majowym wydaniu Wiadomości Turystycznych.


