MARKETING
ZOPOT promuje Polskę przez świąteczny mazurek
W zestawieniu 10 Best Traditional Easter Dishes from Around the World (10 najlepszych tradycyjnych potraw wielkanocnych z różnych stron świata), opublikowanym przez dziennik USA TODAY, znalazł się polski mazurek. Tekst powstał we współpracy z Zagranicznym Ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Chicago.
Publikacja nie jest przypadkowa – stanowi efekt przemyślanej promocji polskiej kultury kulinarnej, prowadzonej przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Chicago, który pracuje nad tym, by polska kuchnia zdobywała coraz większe uznanie wśród amerykańskich odbiorców. - Umieszczenie mazurka w tak prestiżowym zestawieniu to nie tylko powód do dumy, ale także świetna okazja do pokazania, że Polska ma wiele do zaoferowania – także od strony smaków i tradycji - twierdzi Magdalena Krucz, dyrektor Departamentu Planowania i Rozwoju w Polskiej Organizacji Turystycznej.
To kolejny krok w budowaniu pozytywnego wizerunku Polski jako kraju z bogatą, wielowiekową kulturą kulinarną. W maju br. ZOPOT wraz z USTOA (United States Tour Operators Association) organizacją zrzeszająca renomowanych touroperatorów działających na rynku amerykańskim, w ramach projektu „Global Kitchen”, będzie promować polską kuchnię. Ekipa filmowa USTOA przylatuje do Warszawy, aby przygotować materiał dotyczący warszawskiej sceny kulinarnej. Zostanie on wyemitowany w lipcu br.
USA TODAY to ogólnokrajowa amerykańska gazeta codzienna, ukazująca się od 1982 roku, która każdego dnia dociera do milionów czytelników w wersji papierowej i cyfrowej. Znana z atrakcyjnej szaty graficznej i przystępnego języka, gazeta jest jedną z najczęściej cytowanych i najbardziej opiniotwórczych marek medialnych w USA. MBG
2025-04-23 23:29:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»