TOUROPERATORZY
Berge & Meer idzie do agentów
Touroperator Berge & Meer, jedna ze spółek należących do Grupy TUI, zmienia swój model biznesowy. O ile wcześniej nastawiał się głównie na tworzenie oferty typu „white label” dla podmiotów niezwiązanych z branżą turystyczną, m.in. dla Tchibo i sieci sklepów Aldi, teraz zamierza sprzedawać więcej przez agentów.
Przez długi czas dominującą gałęzią działalności biura podróży Berge & Meer była sprzedaż partnerska poprzez Tchibo, Aldi i inne firmy handlowe, które oferty turystyczne dystrybuowały, ale ta działalność nigdy nie była dla nich głównym źródłem przychodów. Teraz sytuacja się zmienia, i to nie tylko od czasu zamknięcia sprzedaży wycieczek przez Tchibo, pisze niemiecki portal FVW. Obecnie touroperator ma się skupić na wycieczkach objazdowych i poznawczych, rejsach wycieczkowych oraz indywidualnych wycieczkach wynajmowanym samochodem. Oczekuje się również wzrostu sprzedaży w agencjach turystycznych – z obecnych 10 do 15 procent sprzedaży. W tym roku firma zamierza zdobyć 170 tys. klientów i osiągnąć sprzedaż na poziomie 200 mln euro. MBG
2025-04-26 08:00:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»