Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


DESTYNACJE 

Czech Tourism zainaugurowało wiosenną odsłonę kampanii Unexpected Wellbeing  


Agencja Czech Tourism zainaugurowała wiosenną odsłonę globalnej kampanii ”Unexpected Wellbeing”, która ma zachęcać turystów do odwiedzenia Republiki Czeskiej – miejsca idealnego do uprawiania aktywnego wypoczynku połączonego z relaksem i doświadczaniem nietuzinkowych przeżyć. Kampania, którą od strony wizualnej i kreatywnej przygotowała agencja VCCP, kładzie nacisk na promocję wędrówek pieszych, jazdy na rowerze, tras dla rowerów górskich, pływania łodziami, golfa oraz uzdrowisk. Autorzy podkreślają dostępność tamtejszej przyrody, przede wszystkim fakt, że w ciągu zaledwie jednego dnia można korzystać z atrakcji sportowych, gastronomicznych i ukierunkowanych na relaks.

Kampania obejmuje 7 spotów wideo i 14 wizualizacji (każdy region ma swój temat przewodni) i realizowana jest w mediach społecznościowych i w internecie (za pośrednictwem tematycznych stron, m.in. na portalu VisitCzechia.com). Działania te są wspierane przez reklamy banerowe.

Budżet kampanii wynosi 30 mln koron (równowartość 5,1 mln zł). Kampania ma odsłony wiosenną i jesienną, jest realizowana na 10 kluczowych rynkach, w tym w Niemczech, Polsce, Wielkiej Brytanii, na Słowacji, we Francji, Hiszpanii i Holandii. MO

 

 

2025-05-05 12:41:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Ludzie

»




»Beata Górka
, Rafał Górka właściciele biura HolidayCafe.pl w Tarnowskich Górach, laureaci konkursu Agent Roku 2024  » więcej



Newsletter

»

Zamów newsletter