Realizowany przez redakcję Wiadomości Turystycznych konkurs Róża Regionów to przedsięwzięcie stworzone z myślą m.in. o samorządach oraz lokalnych i regionalnych organizacjach turystycznych.
Konkurs, organizowany w tym roku już po raz 14. ma na celu wspieranie rozwoju promocji, innowacyjności i standardów prezentowania atrakcji i produktów turystycznych.
Co roku zgłaszane są do niego zarówno materiały przygotowane przez duże organizacje turystyczne, miasta, jak i mniejsze gminy. – Projekty, które otrzymujemy od uczestników konkursu, cechuje duża różnorodność i pomysłowość: od klasycznych przewodników, przez szeroko zakrojone kampanie marketingowe, po aplikacje pełne nowości technologicznych, takich jak wirtualna rzeczywistość – mówi Jola Poterańska, organizatorka konkursu. – To świadczy o tym, jak bogatą i różnorodną dziedziną jest promocja turystyczna. Cieszymy się, że możemy ją wspierać – dodaje.
Projekty ocenia kapituła, składająca się z ekspertów w dziedzinach: turystyki, grafiki, komunikacji, marketingu oraz nowych technologii, wyłaniając najlepsze projekty promujące produkty turystyczne, doceniając ich innowacyjność, jakość wykonania oraz użyteczność dla turystów.
W każdej edycji konkursu uczestnik może zgłosić dowolną liczbę projektów.
Zgłoszenia i prace konkursowe są przyjmowane do 30 czerwca 2025 roku, a uroczyste ogłoszenie wyników nastąpi w czasie Gali Róży Regionów, 3 października 2025 r. na targach Tour Salon w Poznaniu. OM
czytaj więcej, zgłoś projekt