WORKSHOP
Francuska branża turystyczna odwiedziła Warszawę
W ostatnim tygodniu października Atout France organizuje road show po krajach Europy Środkowo-Wschodniej, aby zachęcić biura podróży z poszczególnych rynków do organizacji wyjazdów do Francji. Turyści z tego zakątka Europy nie stanowią dziś jeszcze istotnego rynku źródłowego dla francuskiego incomingu, ale ich znaczenie rośnie. Dobrym przykładem jest rynek polski. W ubiegłym roku na 100 mln obcokrajowców, którzy odwiedzili Francję, 810 tys. pochodziło z Polski. Było ich o 13 proc. więcej niż w roku wcześniejszym.
Road show rozpoczął się w Bukareszcie, w kolejnych dniach zawita do Budapesztu i Belgradu. 28 października rozmowy stolikowe odbyły się w Warszawie. Uczestniczyło w nich dziesięciu wystawców reprezentujących hotele, ośrodki narciarskie, dostawców usług turystycznych. Byli też przedstawiciele francuskich kolei i lotniska. Choć część wystawców ma doświadczenie w obsłudze polskiego klienta, znaleźli się i tacy, którzy dopiero rozpoczynają tu działalność, dlatego rozmowy z polskimi biurami potraktowały jako okazję do rozpoznania potrzeb polskich klientów.
Więcej na temat road show w najbliższych numerach Wiadomości Turystycznych. MO, foto MO
2025-10-29 11:24:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»