Do zespołu EXIM tours dołączył Artur Makolągwa, który w roli menedżera będzie odpowiadał za marketing i e-commerce. W ostatnich latach (2022–2025) zarządzał działem marketingu w należącej do PKO Leasing (Grupa PKO BP) platformie Automarket.pl, specjalizującej się w sprzedaży i finansowaniu samochodów.
W PKO Leasing Artur Makolągwa odpowiadał za całościową strategię marketingową marki – od wyznaczania kierunków rozwoju i planowania działań digitalowych, przez komunikację offline (w tym otwarcie stacjonarnych punktów sprzedaży aut), aż po UX i optymalizację konwersji na stronie. Do Grupy PKO BP trafił z domu mediowego MediaCom, gdzie w latach 2016–2022 pełnił szereg funkcji menedżerskich, m.in. kierował zespołem performance marketingu oraz rozwijał usługi doradcze w obszarze e-commerce i marketplace’ów. Wcześniej związany był z K2 Media oraz Apa Digital AG – wydawcą przewodników Insight Guides i Rough Guides – gdzie odpowiadał za marketing portalu InsightGuides.com, oferującego w pełni personalizowane, prywatne wycieczki turystyczne online.
- Cieszymy się, że Artur dołączył do naszego zespołu. Wierzymy, że jego szerokie doświadczenie w marketingu, e-commerce i transformacji cyfrowej wniesie do EXIM tours nową perspektywę i świeżą energię. Mamy nadzieję, że jego kompetencje pozwolą nam jeszcze skuteczniej rozwijać markę w kanałach cyfrowych i budować silniejsze relacje z klientami – mówi Marcin Małysz, Prezes EXIM tours w Polsce. MBG