Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Raport CBOS na temat wypoczynku Polaków w 2013
Niespełna połowa Polaków wyjechała na wypoczynek poza domem w zeszłym roku, najchętniej wypoczywano w kraju, a ci którzy wyjeżdżali za granicę wybierali najczęściej Niemcy – wynika z najnowszego badania Centrum Badania Opinii Społecznej (CBOS). więcej...
Dogonić stronę internetową
Linie lotnicze poszerzają zakres swoich usług nie tylko poprzez rozbudowę siatki połączeń, ale także przez tworzenie kompleksowych produktów turystycznych zawierających cały szereg usług dodatkowych. więcej...

JC Tours wchodzi do Polski

Portugalska branża notuje spadki liczby polskich turystów. Na odwrót tej tendencji ma nadzieję debiutująca w Polsce firma JC Tours, która chce promować tę destynację. więcej...
Można uniknąć kary
W ostatnim kwartale minionego roku Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał dwie decyzje dotyczące biur podróży – Exim  i Vacansoleil. więcej...
Puste niebo nad Brukselą
Pakiet Jednolitego Europejskiego Nieba nie przypadł do gustu pracownikom służb kontroli ruchu lotniczego. Planowane redukcje kosztów wywołały sprzeciw związków zawodowych i protesty. więcej...
Ogrodzieniec do remontu
Jedna z czołowych atrakcji turystycznych na Szlaku Orlich Gniazd na wiosnę będzie bardziej przystępna turystom. więcej...
Small Planet zimuje w Królestwie Smoka

Przewoźnik czarterowy podsumował 2013 r. w swojej działalności. Jedną z nowości, jaką wdrożył w minionym roku, jest zimowanie jednego samolotu z floty Small Planet w azjatyckim Butanie, skąd obsługuje rejsy do Tajlandii.

więcej...
Niemiecki gigant mediowy inwestuje mocniej w turystykę
Niemiecka grupa mediowa ProSiebenSat.1 przejmuje udziały w firmie Comvel, będącej właścicielem portali Weg.de i Ferien.de.
Właściwym kupującym jest dom mediowy Seven Ventures będący spółką-córką ProSieberSat.1. Sprzedający natomiast to firma Media Ventures należąca do operatora reklamy zewnętrznej Dirka Ströera (Ströer obecny jest także na polskim rynku reklamowym.
więcej...
Trójstronna kooperacja na Wschodzie

Polskę odwiedza coraz więcej podróżnych, czego dowodzą dane Ministerstwa Sportu i Turystyki. Okazuje się, że nasz kraj jest szczególnie atrakcyjny dla naszych sąsiadów zza wschodniej granicy i chętnie współpracują oni z nami na rzecz rozwoju turystyki.

więcej... [KOMENTARZE (1)]
UE sprawdza co szkodzi branży więcej...

Skarb Państwa nadal nie ponosi kosztów niewypłacalności biur podróży
Opisana w ostatnim numerze „WT” przegrana w pierwszej instancji sprawa sądowa marszałka województwa wielkopolskiego zdaje się pokazywać w nowym świetle kwestię tego, kto powinien ponosić konsekwencje związane z niewypłacalnością biura podróży.   więcej... [KOMENTARZE (2)]
Miejsca najlepsze na międzylądowanie
Piloci z racji swojego zawodu sporo czasu spędzają na lotniskach. Jakie udogodnienia najbardziej są pomocne w ich pracy i które porty je oferują? Zweryfikowali to eksperci i sami pasażerowie. więcej...
Biura podróży wciąż nie doceniają e-commerce
Kolejna odsłona e-Travel Forum stała się okazją do zaprezentowania nowych trendów w e-marketingu, prezentacji nowych aplikacji, wyników badań rynku, a także dyskusji i seminariów poświęconych sprzedaży przez internet. Niestety pokazała także niską świadomość biur podróży na temat zalet obecności w wirtualnej przestrzeni. więcej...
„Róża Kolumba” – rusza VI edycja konkursu
Sprawdź, czy Twój produkt do komunikacji z klientem jest najlepszy! Zgłoś się do Konkursu „Róża Kolumba” i poddaj profesjonalnej ocenie ekspertów!
Rusza VI Edycja Konkursu „Róża Kolumba” na najlepszy produkt do komunikacji z klientem w biurze podróży, której organizatorem jest dwutygodnik Wiadomości Turystyczne. więcej... [KOMENTARZE (1)]
Promocja | Jak zdobyć klienta. Jak być konkurencyjnym. Jak się rozwijać.
W dobie dużego nasycenia rynków usługami, poważnym problemem jest wyróżnienie się na tle konkurencji. Coraz trudniej jest zdobyć klienta, uzyskać przewagę, zapewnić sobie trwałe miejsce na rynku. Dotyczy to również turystyki. więcej...
Polska branża w trosce o środowisko
Travelife jest systemem zrównoważonego zarządzania firmą w branży turystycznej, tak aby była ona przyjazna środowisku. Istnieje bowiem dość silna korelacja między jakością świadczonych usług, a stosowaniem się do zasad korporacyjnej odpowiedzialności społecznej (CSR). więcej...
Hokejowa uczta też dla Polaków
Białoruś, która będzie gospodarzem tegorocznych Mistrzostwa Świata w Hokeju na Lodzie, chce wykorzystać to wydarzenie do promocji i rozbudowy infrastruktury turystycznej. Na turystów podczas imprezy czeka wiele ułatwień. więcej...
Polonus – wyjątkowy, ale zapomniany

Mimo że Polonia jest dla rodzimej turystyki bardzo cenna, wciąż nie poświęca się jej należytej uwagi. Tymczasem intensyfikacja działań wspierających podróże polonusów do ojczyzny przyczyniłaby się do promocji Polski w świecie i do zwiększenia statystyk turystki przyjazdowej.

więcej...
Branża przeciw nowemu systemowi dystrybucji produktów lotniczych
Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych dąży do zmiany systemu dystrybucji produktów lotniczych. Światowa branża jednogłośnie opowiedziała się przeciwko tym działaniom. więcej...

Turystyka szóstym z priorytetów ministra

więcej...

< 1   ...   332 333 334 335 336 338 339 340 341 342   ...   381 >
 
Sylwetka

»




»Sylwester Gadomski, właściciel biura PoraWakacji.pl w Zgierzu  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter