close
|
|
Jankowski Marek - kadry
Chcę umocnić naszą pozycję rynkową
Nowo powołany dyrektor sprzedaży TUI Poland planuje nawiązać bliższe relacje biznesowe z partnerami handlowymi.
Jankowski będzie odpowiedzialny między innymi za zarządzanie kanałami sprzedaży oraz rozwój sieci dystrybucji własnej i agencyjnej.
Nowy dyrektor ukończył studia na Wydziale Finansów i Bankowości w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał w dziale marketingu firmy Procter & Gamble Prestige Products, gdzie był odpowiedzialny za marketing handlowy i zarządzanie takimi markami perfum jak Hugo Boss, Mexx i Christina Aguilera. Następnie objął stanowisko konsultanta w firmie doradztwa strategicznego A.T. Kearney. Jego specjalnością były projekty sprzedażowe i marketingowe dla firm z sektora B2C, w tym turystycznych, hotelarskich i spółek z branży FMCG. – Celem, jaki sobie postawiłem, jest budowanie trwałego wzrostu sprzedaży we wszystkich kanałach dystrybucji oraz umacnianie pozycji rynkowej marek TUI i Scan Holiday. Moje plany obejmują nawiązanie bliższych relacji z partnerami handlowymi (agentami i franczyzobiorcami), dokładne rozpoznanie oczekiwań klientów i biur sprzedających ofertę TUI i Scan Holiday oraz dalsze wdrażanie bieżących projektów handlowych – zdradza. JM
powrót
|
|
|
|