Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Ludzie branży

»

A  |   B  |   C  |   D  |   E  |   F  |   G  |   H  |   I  |   J  |   K  |   L  |   M  |   N  |   O  |   P  |   R  |   S  |   T  |   U  |   W  |   Z  |   Ł
 

Gadomski Sylwester


      Sylwester Gadomski: Internet to potęga, ale dla klienta zaufany agent, który pomoże w każdej sytuacji, jest o wiele ważniejszy niż prostota rezerwacji online.   Sylwester Gadomski, właściciel PoraWakacji.pl, to kolejny wyróżniający się agent z grona nominowanych do tytułu Agent Roku w ostatniej edycji konkursu „Wiadomości Turystycznych”, którego sylwetkę prezentujemy na naszych łamach. - Nie da się ukryć, że znale

czytaj więcej »

 

Giebuta Wojciech - sylwetka


A wszystko zaczęło się od... kieliszka Wojciech Giebuta opowiada o swoim zamiłowaniu do win oraz pomyśle na biuro Wine-Service.   Pierwszą pracę związaną z turystyką rozpoczął jeszcze w liceum. W trzeciej klasie Wojciech Giebuta ukończył kurs przewodników miejskich. – To był wspaniały czas odkrywania sztuki i historii mojego miasta – wspomina. Legitymację przewodnicką otrzymał przed ukończeniem osiemnastu lat, na co musiał mieć zgodę rodzic&oacut

czytaj więcej »

 

Gnusowska-Weiss Karolina - sylwetka


Mam ogromny apetyt na życie Małe sukcesy w pracy pilota wycieczek uświadomiły Karolinie Gnusowskiej-Weiss, jakiej branży warto się poświęcić. Zaryzykowała, otwierając własną działalność turystyczną, a dziś jest dumna z tego, że 21 lat temu podjęła wyzwanie.  Już jako dziecko Karolina Gnusowska-Weiss miał mnóstwo zajęć. Grała na fortepianie, działała w PCK, występowała w kółku teatralnym, przewodniczyła samorządowi szkolnemu. Jako 14-latka sama

czytaj więcej »

 

Górski Mariusz - sylwetka


Od urodzenia jestem mistrzem improwizacji Jego biznesowym guru jest człowiek, który nie bał się zatrudniać ludzi mądrych. Mariusz Górski z TU Europa opowiada o trudnym biznesie ubezpieczeń w turystyce. Mariusz Górski, dyrektor departamentu ubezpieczeń zagranicznych TU Europa SA, wie, że prócz dobrego wyczucia czasu, które pozwoliło mu odpowiednio zareagować na przemiany gospodarcze i społeczne w kraju, miał też sporo szczęścia. – Myślę,

czytaj więcej »

 

Gorynia Julia - ankieta


Ankieta: Przepis na rodzinny biznesJulia Gorynia, specjalista ds. turystyki w Biurze Podróży Korsarz, PoznańWybrałam pracę w turystyce, bo... jestem z nią związana właściwie od zawsze. Moja mama od lat prowadzi własne biuro podróży, od małego byłam angażowana w sprawy firmy. Uwielbiam też podróżować. Już w liceum wybrałam klasę o profilu geograficznym, a później studia turystyczne.Pierwsza praca w turystyce... w rodzinnym biurze podróży Kor

czytaj więcej »

 

Grabia Jarosław - ankieta


Właściciel Przedsiębiorstwa Turystycznego „Glob” z Olsztyna Wybrałem pracę w turystyce, bo... ta branża pozwala mi na ciągły rozwój. Nie mogę stanąć w miejscu i przyglądać się otaczającemu mnie światu. Muszę brnąć do przodu i wyciągać ze wszystkiego wnioski, które pozwolą mi być lepszym w tym, co robię. Pierwsza praca w turystyce... w 1975 r., kiedy mój ojciec został dyrektorem ośrodka wypoczynkowego. Pomagałem mu z przygotowywaniu

czytaj więcej »

 

Gralak Piotr - kadry


Nowy dyrektor zarządzający Marco Polo Travel Doświadczenie wzmocni zespół Piotr Gralak na początku marca został dyrektorem zarządzającym biura Marco Polo Travel. Na swoim stanowisku będzie odpowiadał za wdrażanie nowej strategii, skupiającej się na sprzedaży rejsów wycieczkowych. Gralak swoją karierę w branży turystycznej rozpoczął 20 lat temu. Początkowo pracował w fińskich liniach lotniczych Finnair. Przez osiem lat pełnił funkcję przedstawiciela sieci

czytaj więcej »

 

Gräser Nikolaus - kadry


Szef PR Wiednia zapowiada mocne akcje marketingowe Potrzebny nam mądry PR Odpowiadający także za rynek polski nowy szef PR Vienna Tourist Board opowiada, jakimi metodami Wiedeń będzie próbował przyciągnąć turystów z tej części Europy. Nikolaus Gräser został nowym szefem PR Vienna Tourist Board na rynki: niemiecki, austriacki, szwajcarski, rumuński, węgierski, polski i czeski. – Naszym celem jest stymulowanie ich poprzez publikowane w odpowiednich mediac

czytaj więcej »

 

  2   ...   2 >
 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter