Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Ludzie branży

»

A  |   B  |   C  |   D  |   E  |   F  |   G  |   H  |   I  |   J  |   K  |   L  |   M  |   N  |   O  |   P  |   R  |   S  |   T  |   U  |   W  |   Z  |   Ł
 

Labocha Lucyna - kadry


Dyrektor z doświadczeniem w kreowaniu strategi. Zbudować wizerunek targów. Lucyna Labocha, dyrektor marketingu Centrum Targowo-Konferencyjnego Expo Silesia, chce umacniać pozycję imprez targowych. Do jej obowiązków należy zarządzanie działem marketingu, czyli opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej dla firmy i imprez targowych. Na początku w Expo Silesia została mene-dżerem Targów Turystycznych Intourex 2011. Obecnie kieruje ośmioosobo

czytaj więcej »

 

Lach-Włodarska Sylwia - sylwetka


Biznes buduję na szacunku do drugiego człowieka Sylwia Lach-Włodarska: Działam trochę intuicyjnie, jestem elastyczna i cenię zdrową konkurencję. Właścicielka biura One2Fly w Niepołomicach Sylwia Lach-Włodarska to zwyciężczyni ostatniej odsłony konkursu Agent Roku, organizowanego rokrocznie przez redakcję „Wiadomości Turystycznych”. – Już sama nominacja była dla nas wyróżnieniem, ale wejście do ścisłej szóstki, a następnie zajęcie pierwsz

czytaj więcej »

 

Lachowska Dorota - sylwetka


W pracy najważniejsze jest poczucie spełnienia Trzeba zawsze widzieć pozytywy Ciągłe zmiany i nowe wyzwania to jest to, co Dorota Lachowska ceni najbardziej. Potrzebę nowości ceni nie tylko w życiu zawodowym. Prywatnie również lubi mieć nieograniczone marzenia, które stopniowo Z wykształcenia jest filologiem rosyjskim. Najpierw trafiła jednak do Wydawnictwa Naukowego PWN, gdzie pracowała w dziale organizacji czasopism „Mówią Wieki” i „C

czytaj więcej »

 

Legumina Michał - ankieta


Współwłaściciel Biura Turystycznego Kujawy M. Kłos i M. Legumina. Wystrzegam się niekompetencji. Wybrałem pracę w turystyce, bo... Bardzo lubię podróżować. Zawdzięczam to rodzicom, którzy od dziecka dużo ze mną jeździli. Pierwsza praca w turystyce... W lipcu 1996 zacząłem pracować w Biurze Turystycznym Gromada w Inowrocławiu. W mojej pracy lubię... Dużo podróżować, aby następnie organizować w te miejsca wyjazdy dla grup. Lubię te

czytaj więcej »

 

Leman Michał - kadry


Zmienię sposób komunikacji Nowy dyrektor marketingu i produktu PLL LOT chce zmienić koncepcję i sposób komunikacji spółki. Michał Leman jest nowym dyrektorem marketingu i produktu PLL LOT. Będzie odpowiadał za cztery obszary: produkt, zarządzanie całą marketingowo-reklamową obecnością firmy w przestrzeni publicznej, standardy związane z obsługą i komunikacją z pasażerami oraz zarządzanie zespołami zajmującym się programami lojalnościowymi i reklamacj

czytaj więcej »

 

Leśniak Zbigniew - sylwetka


Dogadujemy się przy herbacie Zbigniew Leśniak, właściciel biura turystycznego Alf, doskonale łączy bycie ojcem i szefem. Przyznaje jednak, że nawet przy najbardziej zgranym zespole potrzebny jest czas, w którym można od siebie odpocząć.  Wielu ludzi branży bez oporów oświadcza, że choć turystyka jest całym ich życiem, do pracy w niej trafili właściwie przypadkiem. Są jednak i tacy, dla których praca w branży turystycznej była ucieleśnieniem dłu

czytaj więcej »

 

Leszek Wojciech M. - ankieta


Agencja Turystyczna „Wilejka”, Łódź Lubię lekturę przewodników turystycznych  Wybrałem pracę w turystyce, bo... od dzieciństwa marzyłem o podróżach. Pierwszą, najważniejszą książką był geograficzny atlas świata, którego wertowanie było dla mnie zwiedzaniem świata. Pierwsza praca w turystyce... od czasów studenckich pilotowałem grupy do Związku Radzieckiego: zarówno w rejon Kaukazu, Azji Środkowej, jak i do M

czytaj więcej »

 

Lewandowski Radosław - sylwetka


Jesteśmy mali i tacy chcemy pozostać Radosław Lewandowski: uważa, że prowadzenie biura podróży w Stanach Zjednoczonych jest dużo prostsze niż w Polsce. Choć Ready 4 Travel DMC LLC specjalizujące się w organizacji wyjazdów do USA i Kanady (i będące DMC w tych krajach), jest stosunkowo młodym touroperatorem, jego właściciel, Radosław Lewandowski, nie kryje zadowolenia z pozycji, jaką przez kilka lat osiągnęło na rynku. – To jest dokładnie to miejsce

czytaj więcej »

 

  2   ...   2 >
 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter