Olsen Jan - kadry
Dyrektor VisitDenmark zapowiada agresywny marketing.
Jan Olsen 3 stycznia objął stanowisko dyrektora VisitDenmark. Jego misją jest zwiększenie liczby turystów w Danii. Ma ona być zrealizowana poprzez silny i skuteczny marketing międzynarodowy.
Jan Olsen ma na koncie wiele sukcesów zarówno w marketingu, jak i w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Jest założycielem firmy marketingu bezpośredniego Sepia. Jako jej dyrektor zarządzający sprawił, że firma w krótkim czasie stała się jedną z najczęściej nagradzanych agencji marketingowych w Danii. Ma duże doświadczenie jako doradca największych duńskich marek w zakresie budowania wizerunku, relacji i sprzedaży. Od roku 2008 jest przewodniczącym Duńskiego Stowarzyszenia Agencji Reklamowych i Wizerunkowych (DRRB). – Jan Olsen jest doświadczonym liderem o rozległej wiedzy i umiejętnościach w zakresie marketingu i zarządzania, rada VisitDenmark z przyjemnością rozpoczyna z nim współpracę – powiedział prezes zarządu VisitDenmark, Brian Petersen.
Nowy dyrektor uważa zwiększenie liczby turystów przyjeżdżających do Danii za duże wyzwanie. Przede wszystkim sądzi, że należy sprawić, by marketing był bardziej efektywny, zwłaszcza wśród tych osób, które znają ten kraj i już raz go odwiedziły. – Mogę zapewnić, że będą większe inwestycje w marketing. Ważnym zadaniem jest również wsparcie wszystkich naszych partnerów w branży turystycznej – mówi.
Jan Olsen ma 53 lata, jest żonaty, ma dwoje dzieci i mieszka w Holte koło Kopenhagi. Wraz z Larsem Erikiem Jonssonem, który został mianowany zastępcą dyrektora wykonawczego, stanowią kierownictwo VisitDenmark. JM
powrót