Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Ludzie branży

»

A  |   B  |   C  |   D  |   E  |   F  |   G  |   H  |   I  |   J  |   K  |   L  |   M  |   N  |   O  |   P  |   R  |   S  |   T  |   U  |   W  |   Z  |   Ł
Kruszka Jarosław - kadry
Zwiększyć rozpoznawalność Dyrektorem ds. marketingu w nowej firmie eTravel S.A. został Jarosław Kruszka. Funkcję tę pełni od 9 stycznia. Wciąż pozostaje jednak dyrektorem sprzedaży i marketingu w Marco Polo Travel. Od września 2009, jest też wiceprezesem zarządu Marco Polo Travel. 
Jarosław Kruszka z turystyką związany jest od 14 lat. Najpierw przez 10 lat pracował w branży hotelarskiej, zajmując się głównie sprzedażą w segmencie corporate m.in. dla Radisson SAS Hotels & Resorts. Odpowiadał również za administrację internetowych systemów rezerwacji, analizę i monitoring stołecznego rynku hotelowego. W roku 2007 rozpoczął współpracę z Netmedia S.A. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie i magistrem Geografii Turyzmu na UW. Nowa funkcja Kruszki wiąże się z restrukturyzacją, jaka miała miejsce w Grupie Netmedia. Od 1 stycznia br. działa w niej spółka eTravel S.A. i skupia turystyczne portfolio Grupy tworzonej przez spółki: Netmedia Bussines Travel, Marco Polo Travel, eHotele.pl, Netmedia T.S. RO oraz eMarketing. W eTravel Kruszka ma zadbać o zwiększenie rozpoznawalności marek firmy zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych, przyciągniecie potencjalnych klientów do sklepów internetowych oraz prowadzenie działań PR-owych. – Właśnie ruszył nowy portal Hotele.pl, który przeszedł przemianę i ma szansę umocnić swoją pozycję w grupie najbardziej popularnych w Polsce serwisów rezerwacji miejsc noclegowych – wyznał Kruszka. Zapowiedział również, że w pierwszej połowie marca zadebiutuje kolejny nowy, przebudowany serwis spółki – Rejsy.pl, poświęcony rejsom wycieczkowym. MC
 

powrót

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter