Kasım Sonkaya Abdullah - kadry
Turcja chce wprowadzić nowe produkty turystyczne W działaniach stawiam na media Abdullah Kasım Sonkaya, nowy attache ds. kultury i informacji Ambasady Turcji w Warszawie zapowiada intensywne działania medialne. W najbliższym czasie przewiduje poprowadzenie kampanii reklamowej promującej Turcję na rynku polskim. Zaplanowane przedsięwzięcia mają wzmocnić pozycję Turcji jako destynacji chętnie odwiedzanej przez Polaków.
Pod koniec grudnia Abdullah Kasım Sonkaya objął stanowisko attache ds. kultury i informacji Ambasady Turcji w Warszawie. Wcześniej,
od 2006 roku pracował w Departamencie Publikacji Promocyjnych oraz Departamentach Południowej Europy, Azji i Pacyfiku oraz Środkowego Wschodu Ministerstwa Kultury i Turystyki Republiki Tureckiej. Do tej pory w swojej karierze zawodowej m.in. koordynował prace dotyczące zarówno turystyki kulturoznawczej, pielgrzymkowej i archeologicznej, jak i strategii promocyjnych w turystyce. Zajmował się również tureckimi miastami starożytnymi oraz rzeźbiarstwem z okresu antycznego.
Najważniejszym działaniem zaplanowanym przez nowego attache jest duża akcja promująca Turcję złożona ze spotów telewizyjnych, reklam w prasie: zarówno ogólnokrajowej i regionalnej, jak i branżowej, a także kampania zrealizowana za pomocą najczęściej odwiedzanych portali, billbordów i megabordów zamieszczonych w 8 największych miastach Polski. Ponadto zostaną zorganizowane study toury, rozmowy z touroperatorami w sprawie wprowadzenia nowych produktów turystycznych oraz spotkania z przedstawicielami prasy w celu udzielenia im niezbędnych informacji o sytuacji tureckiej turystyki. MC
powrót