Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Ludzie branży

»

A  |   B  |   C  |   D  |   E  |   F  |   G  |   H  |   I  |   J  |   K  |   L  |   M  |   N  |   O  |   P  |   R  |   S  |   T  |   U  |   W  |   Z  |   Ł
Kochaniak Katarzyna - kadry
Specjalistka od PR zajmie się image’em Joanny Muchy
Ministerstwo zmienia wizerunek
Ministerstwo Sportu i Turystyki próbuje zmienić swój niezbyt korzystny obraz przed Euro. Do tego celu zatrudniono specjalistkę ds. PR. Z dniem 2 kwietnia funkcję rzecznika prasowego oraz
doradcy minister zaczęła pełnić Katarzyna Kochaniak.
Powołanie Kochaniak ma na celu zadbanie o pozytywne postrzeganie ministerstwa oraz samej minister. Po co najmniej kilku wpadkach Joanny Muchy opiekę nad nią będzie sprawować nowa doradczyni, która od prawie 10 lat zajmuje się sportem jako specjalistka ds. public relations.
Katarzyna Kochaniak jest absolwentką Instytutu Dziennikarstwa Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ostatnio pracowała jako wykładowca akademicki w Instytucie Dziennikarstwa WDiNP UW oraz pełniła funkcję pełnomocnika dyrektora ds. promocji i PR. Nowa rzecznik, choć ma doświadczeniem wyłącznie w obszarze sportu, będzie również odpowiadała za turystykę. – Choć w najbliższym czasie odbędzie się Euro, nie zapominamy też o pozostałych dyscyplinach sportowych oraz turystyce, która jest ważną gałezią gospodarki i także może wiele skorzystać na organizacji w Polsce tak ogromnej imprezy – mówi Kochaniak. Wyjaśnia, że jest na etapie dokładnego rozeznania wszystkich przedsięwzięć związanych z turystyką. Zaznacza jednak, że w harmonogramie ministerstwa znalazł się szereg takich akcji. – Już po zakończeniu mistrzostw Europy w piłce nożnej na pewno będziemy mieć wiedzę ilu turystów odwiedziło nasz kraj i w jakim stopniu sektor turystyczny zyskał na Euro – dodaje. MC
 

powrót

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter