Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Ludzie branży

»

A  |   B  |   C  |   D  |   E  |   F  |   G  |   H  |   I  |   J  |   K  |   L  |   M  |   N  |   O  |   P  |   R  |   S  |   T  |   U  |   W  |   Z  |   Ł
Kawecka Ewa - kadry

Promotor nowego systemu rezerwacyjnego. 

Lider musi stale dbać o jakość usług. 
Na polskim rynku pojawił się niedawno nowy system rezerwacyjny TOM, wprowadzony przez należącą do koncernu Synerway Group spółkę Travel Office Management. Za wszelkie sprawy związane z rozwojem i promocją nowej marki odpowiada Ewa Kawecka, członek zarządu Travel Office Management.
Ewa Kawecka jest członkiem zarządu Travel Office Management od grudnia 2009 r. Ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie na kierunkach finanse i bankowość oraz zarządzanie i marketing. Jest również absolwentką studiów podyplomowych: Human Resources Management w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Pracowała w największym koncernie chemicznym na świecie BASF, gdzie odpowiadała za dział polityki kredytowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz za dział personalny. – Chcę zbudować zespół profesjonalistów, którzy na co dzień dostarczają innowacyjne rozwiązania naszym klientom – mówi.
Zarząd Travel Office Management chce wzmocnić firmę na rynku szeroko rozumianych narzędzi informatycznych dla agentów i biur podróży. – Rozumiem przez to stałą dbałość o jakość usług, najwyższy standard aktualnych danych o ofercie touroperatorów oraz doskonałą obsługę klienta. Wszystko to prowadzi do głównej idei powstania naszej firmy: chcemy, aby na naszych barkach spoczywała odpowiedzialność za wszystkie aspekty informatycznej współpracy między touroperatorem a agentem turystycznym. Dążymy do tego, aby obie grupy mogły się skoncentrować wyłącznie na kreowaniu biznesu w obszarze swoich kluczowych kompetencji – wyjaśnia. JM

 

powrót

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter