Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Ludzie branży

»

A  |   B  |   C  |   D  |   E  |   F  |   G  |   H  |   I  |   J  |   K  |   L  |   M  |   N  |   O  |   P  |   R  |   S  |   T  |   U  |   W  |   Z  |   Ł
Czorniej Piotr -kadry
Dążę do równowagi kosztów i zysków

W połowie listopada w biurze podróży Exim Tours powstał dział media marketingu, którego dyrektorem został Piotr Czorniej. Przejął tym samym obowiązki pełnione dotychczas przez Piotra Łabędowicza, który przeszedł do nowej firmy – Bee Free.

Piotr Czorniej formalnie dyrektorem media marketingu i PR jest od 8 kwietnia ubiegłego roku, a od 2006 r. jest szefem działu technologii Exim Tours. Przed rozpoczęciem pracy w tej firmie przez niecałe cztery lata był związany z internetowym biurem Travelplanet.pl, gdzie pełnił funkcję menedżera ds. produktu. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując w działach marketingu i sprzedaży dla takich firm jak Selena i Peugeot. – W Exim Tours zająłem się zarządzaniem całkowicie nowym działem, którego do tej pory w firmie nie było. Celem, który sobie wyznaczyłem, jest skonsolidowanie wszystkich elementów pracujących dla naszej firmy pod ogólnie pojętym określeniem marketingu, to znaczy: sieci agencyjnej, media marketingu, czyli reklamy, PR, czyli wizerunku, o który nikt nigdy w Exim Tours nie dbał, oraz oczywiście systemu rezerwacyjnego i strony internetowej. Ostatecznie wynikiem mojej pracy powinna być harmonijna współpraca między wszystkimi wspomnianymi elementami oraz równowaga pomiędzy kosztami związanymi z ich funkcjonowaniem a zyskami oczekiwanymi przez nowy zarząd firmy – mówi. Piotr Czorniej od kilku lat interesuje się też rozwojem internetu w kierunku budowy platform służących do porozumiewania się, wymiany informacji czy np. rezerwacji wycieczek. – Ciekawi mnie technologia związana z informatyzacją firm. Dzięki temu na świat przyszedł system BlueVendo, który urodził się mojej głowie, a potem pojawił w Exim Tours – wyjaśnia. JM
 

powrót

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter