close
|
|
Czorniej Piotr -kadry
Dążę do równowagi kosztów i zysków
W połowie listopada w biurze podróży Exim Tours powstał dział media marketingu, którego dyrektorem został Piotr Czorniej. Przejął tym samym obowiązki pełnione dotychczas przez Piotra Łabędowicza, który przeszedł do nowej firmy – Bee Free.
Piotr Czorniej formalnie dyrektorem media marketingu i PR jest od 8 kwietnia ubiegłego roku, a od 2006 r. jest szefem działu technologii Exim Tours. Przed rozpoczęciem pracy w tej firmie przez niecałe cztery lata był związany z internetowym biurem Travelplanet.pl, gdzie pełnił funkcję menedżera ds. produktu. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując w działach marketingu i sprzedaży dla takich firm jak Selena i Peugeot. – W Exim Tours zająłem się zarządzaniem całkowicie nowym działem, którego do tej pory w firmie nie było. Celem, który sobie wyznaczyłem, jest skonsolidowanie wszystkich elementów pracujących dla naszej firmy pod ogólnie pojętym określeniem marketingu, to znaczy: sieci agencyjnej, media marketingu, czyli reklamy, PR, czyli wizerunku, o który nikt nigdy w Exim Tours nie dbał, oraz oczywiście systemu rezerwacyjnego i strony internetowej. Ostatecznie wynikiem mojej pracy powinna być harmonijna współpraca między wszystkimi wspomnianymi elementami oraz równowaga pomiędzy kosztami związanymi z ich funkcjonowaniem a zyskami oczekiwanymi przez nowy zarząd firmy – mówi. Piotr Czorniej od kilku lat interesuje się też rozwojem internetu w kierunku budowy platform służących do porozumiewania się, wymiany informacji czy np. rezerwacji wycieczek. – Ciekawi mnie technologia związana z informatyzacją firm. Dzięki temu na świat przyszedł system BlueVendo, który urodził się mojej głowie, a potem pojawił w Exim Tours – wyjaśnia. JM
powrót
|
|
|
|