Zapamiętaj tę datę. Albo lepiej - zarejestruj się już dziś!
Forum - przestrzeń dialogu, narzędzie wiedzy
Forum Agentów to jedyne miejsce na prawdziwą dyskusję i możliwość przekazania swoich uwag bezpośrednio osobom decyzyjnym w firmach touroperatorskich. To okazja do nawiązania lub odnowienia kontaktów biznesowych, wymiany poglądów, rozwiązania problemów, podniesienia kwalifikacji. Do udziału zapraszamy wszystkich, którym na sercu leży przyszłość branży. Zarejestruj się już dziś – i pracuj na własny sukces.
8.30-9.30 Networking (rejestracja i powitalna kawa)
09.30 Powitanie, Dawid Lasek, Podsekretarz Stanu w MSiT
09.45-10.30 „Turystyka w dobie zagrożenia terroryzmem”
- możliwości przeciwdziałania lub minimalizowania szkód biura podróży na przykładzie zamachów w Tunezji
- modele szacowania ryzyka w branży turystycznej
- perspektywa rozwoju i ewolucji konfliktu na Bliskim Wschodzie i w Afryce
Grzegorz Cieślak Koordynator Zespołu Analiz Zamachów Bombowych Centrum Badań nad Terroryzmem Collegium Civitas
10.30- 11.30 „Tradycyjni agenci kontra wyszukiwarki internetowe”
- zmiany na rynku agencyjnym w Niemczech
- Internet – korzyści i zagrożenia dla agentów turystycznych
- przyszłość stacjonarnych agentów turystycznych
Norbert Pfefferlein, wiceprezes ASR, niemieckiej organizacji zrzeszającej niezależnych agentów.
11.30-11.50 Networking (przerwa kawowa)
11.50-12.30 „Nowe instrumenty kontroli podatników– przykre konsekwencje dla branży turystycznej”
- Jednolity Plik Kontrolny (JPK)
- klauzula unikania opodatkowania
- centralny rejestr paragonów i faktur
Justyna Wysocka-Zając, członek zarządu oraz dyrektor departamentu doradztwa podatkowego Małopolskiego Instytutu Studiów Podatkowych
12.30-13.15 „Turystyczny Fundusz Gwarancyjny jako dodatkowe zabezpieczenie klientów biur podróży”
- informacje ogólne, zadania, umiejscowienie w strukturze UFG
- korzyści dla klientów, obowiązki dla branży turystycznej
Małgorzata Ślepowrońska – Członek Zarządu UFG, Renata Mentlewicz – Dyrektor Biura Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego
13.15-14.15 Networking (przerwa lunchowa)
14.15-14.45 „Nowoczesność wkracza do agenta”
- nowatorskie rozwiązania w sprzedaży wycieczek
- zalety wykorzystania przez agentów wirtualnej rzeczywistości
- możliwości płynące z wdrożenia do obsługi klientów chatbotów
Tomasz Berdowski, założyciel i prezes firmy MerlinX - Elektroniczne Systemy Sprzedaży Sp. zo.o.
14.45-15.45 „Umowa agencyjna w orzecznictwie sądów polskich”
- analiza orzecznictwa
- czy umowy z touroperatorami mogą być równoważne- praktyczne wnioski dla agentów i organizatorów
Piotr Cybula, prawnik
15.45-17.45 Debata z udziałem prezesów największych TO – moderator Tomasz Rosset
„Przyszłość rynku turystycznego w skomplikowanej sytuacji geopolitycznej. Jak pokonać trudności i osiągnąć sukces dzięki współpracy agent-touroperator”
- oferta sprzedaży Lato 2017
- ocena ryzyk mogących wystąpić na rynku w 2017
- perspektywy rozwoju rynku turystyki wyjazdowej w Polsce
- rosnąca/spadająca rola agenta turystycznego w podejmowaniu decyzji przez klientów?
- turystyka krajowa – szanse i zagrożenia dla touroperatorów i agentów
- Fundusz gwarancyjny (TFG) – zagrożenia i korzyści
17.45 Podsumowanie Forum
18.00-21.00 Wieczorny Business Mixer
W trakcie spotkania nastąpi uroczyste podsumowanie oraz wręczanie wyróżnień w konkursie „Agent Roku 2016”
========================================
Seria indywidualnych spotkań biznesowych
Spotkania biznesowe B2B w trakcie trwania Forum – harmonogram spotkań z rozpisanymi godzinami będzie dostępny w recepcji przed rozpoczęciem Forum.
========================================
Termin: 23 listopada 2016 r., środa
Miejsce: Airport Hotel Okęcie ****,
ul. 17 Stycznia 24, Warszawa
Godziny: 8.30-21.00
Dodatkowe informacje: tel 22 822 20 16,
kom. 604 797 131
forumagentow@wiadomosciturystyczne.pl, www.wiadomosciturystyczne.pl
Rozwiązujemy problemy – rozmowy B2B
Indywidualne rozmowy stolikowe
Masz problem, który powinieneś omówić z touroperatorem? Szukasz dobrego produktu? Irytują cię, praktyki stosowane przez pracowników touroperatora? Twoje interwencje są nieskuteczne?
W tym roku na Forum Agentów dajemy wam okazję do bezpośrednich spotkań i rozmów z dyrektorami sprzedaży największych touroperatorów. Swoją obecność potwierdzili przedstawiciele czołówki polskich firm turystycznych. A to dopiero początek.
Seria indywidualnych spotkań biznesowych Agenci- Touroperatorzy B2B polega na rozmowach stolikowych po 15 minut. Zarejestruj się wcześniej i wybierz interesujący Cię stolik przy wypełnianiu zgłoszenia.
Swoją obecność potwierdzili ITAKA- Dominik Miłowski - Kierownik zewnętrznej sieci sprzedaży, NECKERMANN – Efe Turkel – Dyrektor Sales & Marketing, RAINBOW – Andrzej Tokarczyk – Dyr. ds. sieci agencyjnej i franczyzowej, CORAL/WEZYR Erdem Fidan, Zastępca Dyrektora Generalnego ds. Sprzedaży, GRECOS – Mikołaj Stanojevic – Regionalny kierownik sprzedaży, DERTOUR Polska- Tomasz Rżysko - prezes oraz przedstawiciel TUI Polska.
[Umów się na spotkanie, zgłaszając swój udział w V Forum]
Otwieramy płaszczyznę dyskusji – debata touroperatorów
Ciężki rok- ścisła współpraca lekarstwem na trudny rynek ?
„Branża musi się spotkać, czasem nawet pokłócić, wylać żale, żeby potem dojść do konstruktywnych wniosków i ustalić, jak pracować na wspólne zyski”.
Debata prezesów największych firm touroperatorskich od początku istnienia Forum Agentów cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Nic dziwnego, to jedyna okazja do spotkania i przekazania swoich uwag bezpośrednio osobom decyzyjnym.
W tym roku chcemy skupić się na przyszłości. Turystyczna mapa geopolityczna zmienia się z każdym miesiącem. Coraz więcej popularnych w Polsce kierunków wypada z programów czy to ze względu na zagrożenie terrorystyczne, czy problemy gospodarcze. To agenci muszą się codziennie mierzyć z niepokojem klientów, zmianą programów, dopasowaniem oferty do ich potrzeb. Warto wcześniej dowiedzieć się, co sprzedawać w przyszłym roku. Jak będzie kształtować się oferta touroperatorów, z jakimi nowościami startują na kolejny sezon i jak przełoży się to na limity – o to spytamy prezesów największych firm.
Ułatwiamy dostęp do wiedzy – w programie:
Kontrola urzędu skarbowego
Internet kontra agent- jak wygrać z wyszukiwarkami
Dynamiczne pakietowanie w praktyce
Zadaniem doradców, i to nie tylko turystycznych, jest odkrywanie potrzeb klientów. Kluczem do sukcesu jest umiejętne odróżnienie się od internetowej konkurencji. Agent nie może rozmawiać z klientem tak, jakby był wyszukiwarką internetową. Nie wolno mu poprzestać na pytaniach o cel i termin wyjazdu, czy liczbę osób, które jadą wspólnie na wakacje. Niestety dziś większość pracowników biur agencyjnych tak się właśnie zachowuje. Tymczasem zadaniem sprzedawcy jest poznać dokładnie potrzeby turysty i na tej podstawie wybrać dla niego idealną ofertę.
Jak stać się konkurencyjnym w dobie internetu i jak obsługiwać turystów, by chcieli kupować wakacje u agenta – podpowiedzą nasi prelegenci.
nowość! Wyróżniamy najlepszych - wybór agenta roku 2016
Branża musi mieć swoich liderów
Przez niektórych uważani są za najlepiej poinformowanych ludzi w branży turystycznej. Nie odgrywają tylko roli sprzedawców – nie ważcie się ich nie doceniać! To do nich kieruje pierwsze kroki klient, na jego opinii polega. Występuje w roli supersprzedawcy, eksperta od destynacji, specjalisty od kontaktów interpersonalnych oraz biznesmena. Na ich barkach spoczywa też w dużej mierze powodzenie touroperatora – sukces agenta to korzyść dla organizatora.
Po raz pierwszy w trakcie Forum Agentów odbędzie się uroczyste ogłoszenie i wręczenie wyróżnienia dla najlepszego Agenta Turystycznego. Wybieramy i honorujemy osobę będącą wzorem dla innych sprzedawców, ambasadorem branży i synonimem najwyższej jakości w relacjach z klientami.
Konkurs jest organizowany pod patronatem Wiadomości Turystycznych przy współpracy z największymi touroperatorami.
Patronat honorowy: Marszałek Województwa Mazowieckiego
Partner wspierający: MAZOWSZE
Zobacz podsumowanie IV Forum Agentów Biur Podróży