Polska oferta zimowa wciąż mało atrakcyjna
Polska oferta zimowa wciąż mało atrakcyjna Końcówka sezonu letniego, to dla branży początek przygotowań do zimy. W zeszłym sezonie, aby przyciągnąć zagranicznych turystów w polskie góry, usługodawcy i organizatorzy kusili przystępnymi cenami i szerokim wachlarzem usług dodatkowych. Wszystko po to, aby zrekompensować niepewne warunki pogodowe i drogie stoki. Czy w tym sezonie będzie tak samo?
Polska Organizacja Turystyczna opublikowała analizę konkurencyjności cenowej polskiej oferty turystycznej w sezonie zimowym 2013/2014. W badaniu porównano ceny usług w polskich górach z ofertami konkurentów na rynkach czeskim, słowackim, austriackim i niemieckim. Na ich podstawie można wysnuć wnioski dotyczące tego, jak ceny będą się kształtować w nadchodzącym sezonie. (...) AO
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystycznych nr 17 (1-15 września 2014)
2014-09-01 12:20:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»
A tak naprawdę to kto zagranicą wie o tej polskiej ofercie na zimę?! Polska Organizacja Turystyczna głównie zajmuje się dalekimi krajami azjatyckimi, na Europę środków już brakuje. A trudno sobie wyobrazić, że ktoś z Szanghaju czy Delhi wybierze się do Polski na narty.