Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

AGENT ROKU 2023

Laury dla najlepszych doradców wakacyjnych

22 listopada w Hotelu Courtyard Marriott w Warszawie podczas uroczystej Gali, na której obecni byli przedstawiciele branży turystycznej, ogłoszono wyniki konkursu na Agenta Roku 2023. W tym roku 14 zgłoszonych do konkursu doradców turystycznych było nominowanych nie tylko przez pięciu największych w Polsce touroperatorów, ale również, przez internautów. Kapituła konkursu, po długich inspirujących rozmowach, żarliwych dyskusjach i szerokiej analizie kandydatur, doszła do niezbędnego konsensusu.

Agentem Roku 2023 wybrano Renatę Mitrzak z BP Jaworko

Wyróżnienia przyznano:

Rafałowi Górce z HolidayCafe.pl

Magdalenie Linde, Katarzynie Siudziak z Halowakacje.com

Dariuszowi Górznemu z Wakacje.pl

O tytuł Agenta Roku walczyli agenci wskazani przez pięciu największych polskich touroperatorów. Zwycięzcę wyłania natomiast kapituła złożona z przedstawicieli branży turystycznej, samorządu i mediów, pod uwagę biorąc nie tylko wyniki sprzedażowe, ale też m.in. sposób prowadzenia biznesu czy relacje z klientami.

Tegoroczni nominowani to: Patrycja Fudala-Cwajna (TCP, Bielsko-Biała), Marcin Konarzewski (Ikaria, Łódź), Sławomir Włodarczak (Holiday Box, Leszno), Magdalena Linde (Halowakacje.com, Lublin), Andrzej Kaźmierczak (Denar Travel, Myszków, Zawiercie, Poczesna, Gliwice, Żory), Szymon Szempliński (24Holiday, Białystok), Ehab Elsaman (Planet Tours, Ostrów Wielkopolski, Głogów), Artur Frelek (Alltravel.pl, Siedlce), Aneta Kłodzińska (An-Travel, Kłodzko), Sylwester Gadomski (Pora Wakacji, Aleksandrów Łódzki), Michał Pełczyński (BP Alderan, Mikołów), Tomasz Zakrzewski (Omnitur, Tomaszów Mazowiecki), Renata Mitrzak (BP Jaworko, Siedlce), Anna Kuczkowska-Podgrodzka (AnTur, Leszno), Rafał Górka (HolidayCafe.pl, Tarnowskie Góry), Dariusz Górzny (Wakacje.pl).

Współpracujemy z największymi touroperatorami

Biuro Podróży Ikaria powstało w 2007 roku, na bazie doświadczeń zdobytych podczas pilotowania wycieczek. Na stałe wpisaliśmy się już w krajobraz Łodzi oraz regionu. Współpracujemy ze wszystkimi największymi w Polsce touroperatorami, regularnie zdobywając nagrody za wyniki sprzedażowe. Corocznie zdobywamy również nagrody w sprzedaży miejsc z wylotami z łódzkiego lotniska. Przez 15 lat pomogliśmy tysiącom zadowolonych klientów, którzy chętnie do nas wracają i darzą nas ogromnym zaufaniem. Potrafimy idealnie dobrać ofertę odzwierciedlającą oczekiwania klienta. Działamy zarówno stacjonarnie, jak i internetowo co pozwala nam być na bieżąco w kontakcie z klientami. Rozwijamy także nasze social media, chcąc pozyskiwać nowych klientów, z całej Polski, aby sukcesywnie rozszerzać naszą działalność.

Marcin Konarzewski

Biuro podróży AnTur Leszno

28 lat doświadczenia i pasji do podróżowania

Biuro podróży AnTur Leszno, to biuro z 28 letnim doświadczeniem, które powstało z pasji i miłości do podróży. Działamy na rynku nieprzerwanie od 1995 roku, dzięki czemu mamy bogate doświadczenie i olbrzymią wiedzę turystyczną.

Od samego początku postawiliśmy sobie pewien cel. Wchodząc w tę branżę, zdawaliśmy sobie sprawę, jak wielkim wydarzeniem i doświadczeniem dla klienta są podróże. Wiedzieliśmy, że nie możemy po prostu sprzedawać wakacji bez żadnych emocji, zaangażowania, bez troski o swojego turystę. Chcemy być profesjonalistami, którzy wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie, przekazują także serce.

Współpracujemy z najlepszymi touroperatorami na rynku, dzięki czemu możemy oferować naszym klientom najszerszy wybór ofert wakacyjnych, a co za tym idzie – optymalnie dobrać ofertę do potrzeb klienta.

AnTur to więcej niż biuro podróży. To prawdziwa pasja do odkrywania świata i chęć dzielenia się nią z innymi. Marzeniem biura podróży jest uśmiechnięty klient, który wraca po kolejne oferty, doceniając naszą pracę i zaangażowanie. Realizacja takiego celu jest możliwa pod warunkiem, że turysta czuje od początku bezpieczeństwo, zainteresowanie i troskę, czyli jest w dobrych rękach.

Anna Kuczkowska-Podgrodzka

Biuro Podróży Planet Tours istnieje od 11 lat.

Prowadzę 2 oddziały agencyjne  w Ostrowie Wielkopolskim w Galerii Ostrovia i Głogowie w Galerii Glogovia, jak również   Salon Firmowy Itaki w Ostrowie Wielkopolskim.
Od konkurencji wyróżnia nas pasja. Dla mnie i mojego zespołu praca w branży  jest wielką przyjemnością. To nasz styl życia. Każda podroż wnosi coś nowego do naszego życia, inne spojrzenie na świat. Dzięki temu jesteśmy zawsze uśmiechnięci, rozumiemy naszych Klientów i jesteśmy pomocni 24h na dobę, dlatego nasi Klienci do nas zawsze wracają. W moich biurach panuje miła i przyjacielska atmosfera.
Jesteśmy wyróżniani wieloma nagrodami przez Touroperatorów z którymi współpracujemy.
Bierzemy udział w imprezach charytatywnych jak również sponsorujemy wiele nagród w imprezach lokalnych.
Moje życie to ciągła podróż. Mimo dość młodego wieku zwiedziłem już 84 kraje z czego kilkanaście krajów odwiedziłem wielokrotnie.

Ehab Elsaman

Biuro Podróży halowakacjecom powstało 5 lat temu z myślą o wysokiej jakości usług oraz jak najlepszym dobieraniu wczasów do preferencji klientów. Bardzo szybki rozwój biura już w pierwszym roku pozwolił nam zostać jednym z najlepszych partnerów Grecos Holiday, Rainbow, Itaka, Exim Tours oraz innych. Szybko staliśmy się liderem na Lubelszczyźnie oraz w czołówce agencji turystycznych w Polsce. Bardzo zależy nam ażeby klienci czuli się zaopiekowani od pierwszego telefonu, aż do powrotu do Polski z wakacji z chęcią wyboru kolejnych. Odwiedzamy zarówno wiele bliskich jak i egzotycznych kierunków, ażeby nasza wiedza była przekazywana klientom na bieżąco i była jak najbardziej aktualna. Chcemy spełniać marzenia osób podróżujących kierując się pasją i zaangażowaniem. Co roku jesteśmy nagradzani tytułem prestiżowego agenta czy najlepszego partnera u wszystkich touroperatorów.

Mamy plany na rozwój biura, kilka nowatorskich pomysłów i mamy nadzieję, że szczegóły będziemy mogli przekazać już wkrótce.

Magdalena Linde, Katarzyna Siudziak

15 Lat Podróży HolidayCafe.pl

Rok 2001 - Rafał Górka - Absolwent AWF Kraków Turystyka i Rekreacja, studia magisterskie

Lata 1997-2001 – Praca w charakterze, pilota, przewodnika

Rok 2008 – otwarcie własnego biura podróży w Tarnowskich Górach

15 lat minęło, HolidayCafe.pl czym się wyróżniamy:

- 74 zwiedzone kraje, kilkaset najbardziej luksusowych hoteli na 6 kontynentach

- Bezpośrednia współpraca z najlepszymi sieciami hotelarskimi na Świecie m.in.: Four Seasons, Soneva, Six Senses, One&Only, St Regis, Ritz

- 14 razy odwiedziliśmy Malediwy i zwiedziliśmy tam kilkadziesiąt TOP Hoteli *****

- Polinezja Francuska, Seszele, Meksyk, Dominikana, Zanzibar, Mauritius, Wietnam, Stany

Zjednoczone, Japonia, Indonezja, Tajlandia, Jamajka, Brazylia, to kraje, który każdy kilkukrotnie zwiedziliśmy razem z naszymi pracownikami naszym autorskim programem, zbierając wiedze, którą teraz przekazujemy naszym klientom

- Rejsy - spędziliśmy ponad 90 dni na morzu pływając kilkukrotnie po Karaibach i Azji

- Nasz blog www.mytravelstory.pl, na którym opisujemy nasze podróże

- Obsługa Klientów VIP, aktorzy, piosenkarze, osobistości mediów, długotrwałe relacje z tymi Klientami świadczą o naszej unikalnej umiejętności dyskrecji i zaspokajania potrzeb bardzo wymagających Klientów

- Doskonała współpraca z wszystkimi znaczącymi polskimi Tour Operatorami i od kilku lat powtarzające się nagrody za najwyższą sprzedaż i wzorową współpracę

- Największe profile w polskich social mediach ( Instagram, FB ) łącznie zebraliśmy 800 tysięcy prawdziwych obserwujących.

- Dedykowane 4 osoby do obsługi posprzedażowej, które dbają o komfort naszych klientów od momentu podpisania umowy do momentu powrotu do kraju z wymarzonych wakacji

- Dwukrotne wyróżnienie: rok 2018, 2021 w konkursie Wiadomości Turystycznych Agent Roku

Mamy już zarezerwowane podróże na najbliższy rok: Wenezuela, Wietnam, Meksyk, Tajlandia, Polinezja Francuska, Malediwy ( 3 razy ), USA, Japonia, Nepal.

Pozdrawiamy

Beata i Rafał Górka, HolidayCafe.pl, firma rodzinna

To nasza druga nominacja na Agenta Roku, za co serdecznie dziękujemy i z czego jesteśmy bardzo dumne.

Robimy to, co kochamy i wkładamy w naszą prace całe serce, dlatego bardzo miło jest wiedzieć, że nasza praca zostaje zauważona i doceniona, nie tylko przez naszych klientów, ale także przez partnerów biznesowych. Jak już wspominałam w poprzednim wywiadzie, z turystyką jestem związana od początku swojej kariery zawodowej, czyli już ponad 18 lat.

To już 18 lat doświadczenia, a mimo to przychodząc do pracy nigdy nie wiem, co się wydarzy. Chyba to jest najbardziej niesamowite:)  Nie ma u nas czegoś takiego jak rutyna, do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, ponieważ każdy wyjazd ma swoją własną, niepowtarzalną historię i tak ma pozostać od początku do końca.

Sezon 2022 zakończyłyśmy z wyróżnieniami jako najlepszy agent Grecosa, Itaki, Rainbowa, Coral Travel, Exim Tours, Rego Bis, odwiedziłyśmy kilka nowych kierunków, poznałyśmy dziesiątki nowych hoteli, a także otrzymałyśmy mnóstwo zdjęć i relacji od naszych cudownych klientów:) Od ostatniej nominacji mocno rozbudowałyśmy nasz zespół, wyremontowałyśmy nawet biuro ;) , aby stworzyć dodatkowe stanowiska pracy. Niezmiennie z uśmiechem i pełne energii jesteśmy gotowe na nowy sezon 2023/2024 :)

Patrycja Fudala-Cwajna

To już trzynasty rok działalności Biura PoraWakacji.pl.

Nasza praca sprawia nam ogromną przyjemność, a zwiększająca się każdego roku liczba Klientów jest potwierdzeniem, że sprawdzamy się w tym co robimy. Każdego roku otrzymujemy wyróżnienia od najlepszych organizatorów co również potwierdza, naszą stabilną pozycję wśród agentów turystycznych. Staramy się jak najczęściej uczestniczyć w szkoleniach i wyjazdach zagranicznych, aby jak najlepiej dobierać ofertę dla naszych Klientów. Nominacja w konkursie Agent Roku 2023 jest dla mnie bardzo dużym wyróżnieniem i serdecznie za tą nominację dziękuję. Jestem z niej bardzo dumny.

Pozdrawiam, Sylwester Gadomski

Biuro prowadzone z pasją - Denar-Travel

Moja droga z turystyką rozpoczęła się 18 lat temu, zawsze lubiłem podróżować, a swoją pasję przełożyłem na biznes. Pracuję intensywnie i nie ukrywam, że dużo czasu poświęcam prowadzeniu swojej firmy.

Nasze biura tworzy grupa ludzi, dla których turystyka to o wiele więcej niż praca.  Możliwość obcowania z innymi kulturami, z egzotycznymi kierunkami oraz najpiękniejszymi miejscami na świecie jest dla nas głównym elementem motywującym.

Staramy się z dużą troską traktować naszych klientów oraz  sprostać ich konkretnym, nawet nietypowym oczekiwaniom. Dla Nas nie ma rzeczy niemożliwych.

Na przestrzeni ostatnich kilku lat nasza praca została wielokrotnie doceniona wśród touroperatorów. Otrzymaliśmy wiele nagród i wyróżnień, co jest dla Nas ogromną motywacją.

Jest to oczywiście powód do dumy, jednak nie chcemy osiąść na laurach i w dalszym ciągu będziemy pogłębiać naszą wiedzę oraz doskonalić jakość obsługi. Nasze sukcesy nie byłyby jednak możliwe bez świetnego produktu jaki dostarczają Organizatorzy każdego roku. Wprowadzanie nowych kierunków pozwala Nam wysyłać klienta w „nowe i nieznane” miejsca.

Andrzej Kaźmierczak

Biuro Podróży Holiday Box powstało 10.06.2010 w Lesznie. Od 13 lat spełniamy marzenia podróżnicze klientów nie tylko lokalnie, ale także na całym rynku polskim. Dzięki bogatemu doświadczeniu w branży szybko zdobyliśmy uznanie klientów. Specjalizujemy się w organizacji nie tylko standardowych wakacji, ale również wyjątkowych podróży tematycznych, luksusowych wypadów oraz niezapomnianych przygód. Przez te wszystkie lata śledzimy aktualne trendy w turystyce, ale także aktywnie
uczestniczymy w lokalnych wydarzeniach jak na przykład Targi Ślubne. W roku 2019 Edyta, a w roku 2021 Rozalia zdobyły wyróżnienie w konkursie na Agenta Roku. Dzisiaj nasz zespół liczy pięcioosobową drużynę. Edyta zajmuje się organizacją wyjazdów firmowych incentive, a Sławek, Rozalia, Paulina i Natalia doradzają w wyborze najlepszych wakacji klientom indywidualnym. Współpracujemy z liderami branży turystycznej. W swojej ofercie mamy TUI POLAND, GRECOS HOLIDAY, CORAL TRAVEL, EXIM TOURS, SUN&FUN oraz REGENT.

Pozdrawiam, Sławomir Włodarczak

24holiday działa na rynku turystycznym od 2003 roku.

W tym roku hucznie obchodzimy  swoje 20 lecie działalności. Od początku działalności zdawaliśmy sobie sprawę, iż sukces w branży turystycznej jest o wiele trudniejszy, gdyż nie sprzedajemy konkretnego produktu tylko marzenia. Wymaga to od nas nie tylko ogromnej wiedzy branżowej, ale przede wszystkim własnej inicjatywy i wrażliwości na potrzeby Klienta. To właśnie bliskość w relacjach z Klientem pozwala nam na uzyskiwanie coraz lepszych wyników sprzedaży. Większość pracowników związana jest z biurem 24Holiday od wielu lat, tworząc zgrany zespół profesjonalnych doradców wakacyjnych. Naszą kadrę stanowią specjaliści, stale podnoszący swoją wiedzę o potrzebach Klientów i o oferowanych usługach. Wzrost kompetencji naszych sprzedawców procentuje i przynosi oczekiwane wyniki. Każdego roku, prowadzimy specjalistyczne wewnętrzne szkolenia z ubezpieczeń turystycznych, oferowanych produktach, jak również technik sprzedaży. Oprócz tego liczne wyjazdy studyjne przybliżają nam ofertę naszych partnerów. To wszystko sprawia, iż 24Holiday to profesjonalni doradcy wakacyjni, którzy dokładnie rozumieją potrzeby swoich klientów i budują długofalowe relacje i zaufanie.

Szymon Szempliński

Biuro Podróży Jaworko działa na rynku od 1996 roku

Siedziba biura znajduje się w Siedlcach, ale klientów mamy z całej Polski, co pokazuje jakim zaufaniem obdarzają nas nasi wspaniali klienci, polecając nasze usługi  swoim znajomym. Współpracujemy z największymi touoperatorami w Polsce. Naszą największą i najważniejszą nagrodą  jest zadowolenie  klientów powracających z uśmiechem z wakacji. Mocną strona naszego biura są przyjazne stosunki z klientami, którzy latają z nami od lat i zawsze mogą do nas "wpaść" i przy kawie opowiedzieć o swoich wakacjach. W naszym biurze to klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu.

Jest nam niezmiernie miło znaleźć się w gronie najlepszych agentów w Polsce.

Renata Mitrzak

Alltravel.pl jest zespołem pasjonatów podróży, którzy kochają odkrywać nowe miejsca i dzielić się swoimi doświadczeniami. Ta pasja jest motorem napędowym naszej działalności. Jako agent prestiżowy największych polskich organizatorów, Alltravel.pl posiada bogate doświadczenie w branży turystycznej. Nasz zespół to wykwalifikowani specjaliści, którzy są ekspertami w planowaniu, organizowaniu niezapomnianych podróży, a ich wieloletnie doświadczenie, wiedza i pasja do podróży sprawiają, że jesteśmy liderem na rynku, co potwierdzają dziesiątki tysięcy zadowolonych klientów. Nasze zaangażowanie w zapewnienie najwyższej jakości usług sprawia, że każda podróż z nami jest perfekcyjnie zorganizowana.

Oferujemy szeroki wybór atrakcyjnych kierunków na całym świecie. Nasza oferta obejmuje zarówno popularne miejsca, jak i mniej znane, ale równie fascynujące. Dbamy o to, aby nasi klienci mieli dostęp do najświeższych informacji na temat destynacji, atrakcji turystycznych, lokalnej kultury i tradycji. Nasza wiedza pozwala nam zapewnić naszym klientom kompleksową obsługę i doradztwo na każdym etapie podróży

Artur Frelek

Podróże kształtują człowieka. Pozwalają poznać nieznane dotąd perspektywy, okiełznać to co nieokiełznane, uwolnić potencjał naszych marzeń. Ciekawość świata, jego kultur, tradycji, zwyczajów, przerodziła się w pasję, którą dzielimy się z naszymi klientami od dwudziestu lat. Wierzymy, że idea podróży jest nieskazitelna, pełna niezapomnianych emocji i wspomnień których nikt nie może nam zabrać. Z tych właśnie powodów jesteśmy niesamowicie dumni i pełni radości, gdy klient powierza nam misję zadbania o jego podróż, jego przygodę i jego wspomnienia.

W marcu 2024 roku nasze biuro An - Travel z siedzibą w Kłodzku będzie obchodzić 20-lecie działalności. Zdobyte w tym czasie doświadczenie pozwoliło na zbudowanie solidnej i pewnej marki, która nie ma sobie równych. Od niemal dwóch dekad kieruje nami ta sama dewiza. My pracujemy, klient odpoczywa. Nasze biuro cechuje się przede wszystkim profesjonalną obsługą klienta, rzetelnością, niesamowicie szeroką ofertą, oraz dopinaniem wszystkiego na ostatni guzik. Stawiamy na jakość naszych usług, troszcząc się o klienta i jego bezpieczeństwo od początku do końca. Dbamy o każdy, nawet najmniejszy szczegół, mając świadomość, że zadowolony, wypoczęty i szczęśliwy klient to najlepszy dowód naszej pracy, której poświęciliśmy całe życie, bowiem podróżować znaczy właśnie żyć.

Współpracujemy z najlepszymi i najbardziej doświadczonymi touroperatorami na rynku, mając pewność, że oferujemy naszym klientom to co najwspanialsze. Dzięki doskonałej współpracy, mamy jedną z najbogatszych ofert w Polsce, co sprawia, że możemy idealnie dopasować podróż, do potrzeb klienta, ze szczególną troską o te najbardziej indywidualne i konkretne. Innymi słowy, każdy znajdzie coś dla siebie, gdyż każdy zasługuje na swoją własną, wymarzoną i wyśnioną podróż.

An - Travel jest laureatem najbardziej prestiżowych nagród w kraju. Cieszymy się, że zaufanie klientów owocuję sukcesem naszej firmy. Umacnia to wiarę zarówno moją jak i mojego zespołu w to co i jak robimy. Pokazuje nam, że ludzie doceniają naszą misję, naszą pracę i najważniejsze - naszą pasję. Nagrody, które zdobyliśmy dodają nam jeszcze więcej chęci do działania i odkrywania. Pchają nas do przodu, w stronę dalszego rozwoju, a my w pełni zdeterminowani i zmotywowani, nie mamy zamiaru się w tej podróży zatrzymać. Aneta Kłodzińska

Spółka Wakacje.pl S.A. to lider rynku OTA w Polsce, a zarazem pierwsza platforma sprzedaży wycieczek w kraju i dynamicznie rozwijająca się sieć ponad 300 salonów stacjonarnych. W jej portfolio znajdują się marki Wakacje.pl, Wakacyjny Świat, Easygo i Parklot.pl. Funkcjonuje od 1999 roku, a od 2015 roku stanowi część Wirtualna Polska Holding. W sprzedaży posiada ofertę kilkudziesięciu touroperatorów, w tym największych organizatorów działających na polskim rynku. Jej portfolio obejmuje zagraniczne wycieczki lotnicze i autokarowe, pobyty z dojazdem własnym w różnych zakątkach świata, wczasy krajowe, ofertę dla grup, a także wyjazdy na wydarzenia sportowe. W ofercie ma też ubezpieczenia podróżne, parkingi przy lotniskach i bony wakacyjne.
Wakacje.pl są członkiem Polskiej Izby Turystyki oraz licencjonowanym agentem IATA. Firma co roku jest laureatem plebiscytów konsumenckich, m.in. Gazele Biznesu 2020, Diament Forbesa 2021, TOP Marka Lauru Konsumenta 2022, Grand Prix Lauru Konsumenta 2022. Dzięki pozycji lidera na rynku multiagentów turystycznych zabiera głos jako ekspert rynkowy, komentuje trendy i prezentuje rzetelne statystyki.

Dariusz Górzny

Zarejestruj się na X Forum Biur Podróży

Sylwetka

»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej