Wśród ponad 1600 wystawców ze 182 krajów i regionów świata na polskim stoisku promować będzie się m.in. Kraków z Małopolską, region Lubelski i dwa biura podróży Furnel Travel i Mazovian Travel. Motywem przewodnim polskiego wystąpienia są Zamki i Pałace, a także turystyka miejska. Po raz pierwszy odrębna część stoiska poświęcona będzie turystyce zdrowotnej w Polsce, w ramach programu, realizowanego przez Polską Organizację Turystyczną, promocji usług prozdrowotnych.
Rosja to nadal jeden z ważniejszych rynków przyjazdowych dla Polski. Mimo kryzysu ekonomicznego i politycznego w latach 2015–2016, zajmuje wysoką, siódmą pozycję, w liczbie turystów korzystających z bazy noclegowej w Polsce. Rosjanie coraz chętniej zaczynają myśleć o swoich planach wakacyjnych, zmieniają się jednak ich preferencje – w kierunku krótszych, ale częstszych wyjazdów, za nieco mniejsze pieniądze. Tu pojawia się szansa dla Polski i polskich miast czy uzdrowisk na zwiększenie liczby turystów korzystających np. z city-breaków.
Polskie stoisko, oznaczone numerem C109, znajduje się w pawilonie 2.2 Expocentre.
Pobierz wydanie specjalne