Grecos nagrodził za grywalizację
Na tegoroczny wyjazd dla najlepszych agentów Grecos zabrał ponad 50 agentów na Kos. W czasie gali Grecos Adventure! touroperator wyróżnił Agnieszkę Zbróg, agentkę z łódzkiego biura Odkrywaj Świat, która w programie szkoleniowym „Grywalizacja” zebrała 16,65 tys. punktów.
W sumie w zabawie udział wzięło 665 osób. Żeby zakwalifikować się na wyjazd, trzeba było zdobyć co najmniej 14,5 tys. pkt. Takich osób było 55.
Grywalizacja to program szkoleniowy prowadzony w formie zabawy. Agenci odpowiadają na pytania dotyczące Grecji i oferty Grecosa, dzięki czemu poszerzają swoją wiedzę. Według Agnieszki Zbróg najciekawszym zadaniem było pytanie o obiekty UNESCO w Grecji. Zwyciężczyni sugeruje, by w kolejnych edycjach pojawiało się więcej wyzwań dotyczących samego kierunku, a mniej kreatywnych, jak wymyślanie plakatów czy tworzenie autorskiego drinka. Grecos analizuje obecnie uwagi zwyciężczyni i innych uczestników.
Grywalizacja „W 100 dni dookoła Grecji” trwała ponad trzy miesiące. Co tydzień przed uczestnikami pojawiało się zadanie - produktowe, marketingowe lub sprzedażowe. Ostatnim wyzwaniem było „MYKONOS – WITAMY NA PARTY ISLAND!”, które polegało na połączeniu nazw i położenia najbardziej imprezowych miejscowości w Grecji z ich opisem. MG
2018-11-29 18:09:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»