Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


WARSZTATY
Kujawy budują markę


Realizowane przez Kujawsko-Pomorską Organizację Turystyczną warsztaty przeprowadzono w ramach projektu "Budujemy markę Kujaw".

Od czerwca do października Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna przeprowadziła cykl szkoleń w ramach projektu „Budujemy markę Kujaw". Jego celem jest wyodrębnienie i stworzenie marek terytorialnych regionu poprzez łączenie miejsc, produktów, atrakcji i wydarzeń w regionie, także angażowanie LOT-ów, innych NGO, przedsiębiorców i jednostek samorządowych w proces budowania marki turystycznej Kujaw. Wszystko po to, by zwiększyć atrakcyjność tego rejonu Polski.

Projekt realizowany jest w kilku etapach: warsztaty przeprowadzono w ramach pierwszego etapu - diagnozy potrzeb rynku. Następnym krokiem będzie inwentaryzacja, waloryzacja i wybór atrakcji turystycznych regionu, audyt potencjału markowego wraz z interpretacją dziedzictwa, na końcu zaś tworzenie strategii marki Kujaw, systemu identyfikacji wizualnej i planu promocji.

Szkolenia odbyły się w Bydgoszczy, Orłowie, Włocławku, Ciechocinku i Inowrocławiu. W każdym spotkaniu brało udział ok. 25 osób, z czego ok. 20 tworzyło stały skład (rekomendowany przez trenerów), pozostali uczestnicy reprezentowali miejsca, w których odbywały się warsztaty (lokalna branża turystyczna, instytucje kultury, samorząd, NGO).

W połowie listopada odbędzie się spotkanie podsumowujące projekt, mające na celu włączenie do współpracy jak największe grono interesariuszy marki Kujawy. MO, Agnieszka Kowalkowska, foto K-POT.

2019-10-15 11:03:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»



» Czesław Płoński, właściciel Biura Podróży Nowator »więcej
Newsletter

»

Zamów newsletter