PRASA
"Wiadomości Turystyczne" liderem prasy turystycznej wg monitoringu "Press"
Monitoring mediów zlecony przez magazyn „Press” potwierdził, że „Wiadomości Turystyczne” są liderem na rynku jeśli chodzi o liczbę publikacji na tematy turystyczne. Specjalizujący się w tematyce mediów, reklamy i marketingu magazyn „Press” przeanalizował w ostatnim wydaniu (nr 11 – 12/2019) treści mediowe dotyczące turystyki. Analiza dotyczyła publikacji zamieszczonych w tradycyjnych i nowoczesnych środkach przekazu od lipca 2018 do czerwca 2019.
Z badań wynikło m.in., że marką turystyczną na temat której powstało najwięcej publikacji w tym przedziale czasowym była Itaka (16533 publikacji). Nieco rzadziej pisano o TUI (10545), Rainbow (6642), Grecos (5008) oraz Neckermannie (2096). Informacje pojawiające się w mediach dotyczyły przede wszystkim oferty produktowej tych organizatorów.
Miło nam poinformować, że „Wiadomości Turystyczne” znalazły się na pierwszym miejscu jeśli chodzi o liczbę publikacji prasowych (365), drugi był „Puls Biznesu” (119), trzecia „Rzeczpospolita” (91). MO
2019-12-16 11:27:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»