BRANŻA
ROT-y szkolą z zarządzania markami terytorialnymi
Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna oraz Śląska Organizacja Turystyczna zapraszają na wideokonferencje z udziałem ekspertów od marketingu miejsc oraz przedstawicieli destynacji.
Choć w czasach pandemii promocja miejsc przeniosła się do internetu, prawidła dotyczące tego jak promować miasta, regiony nie zmieniły się zasadniczo. O tym jak to robić skutecznie, a przy tym z pomysłem i nieszablonowo powiedzą eksperci od marketingu miejsc i przedstawiciele destynacji zajmujący się w Polsce promocją poszczególnych krajów i regionów, którzy wystąpią w konferencjach dotyczących zarządzania markami terytorialnymi.
W ramach Kujawsko-Pomorskiego Forum Branżowego „BEZ MASKI”, które odbędzie się 5.11 (w godz. 10:00 – 14:00) pod hasłem „Dobre praktyki w promocji i zarządzaniu markami terytorialnymi”, z eksperci wystąpią z prelekcjami, w czasie których przedstawią dobre praktyki ze szwajcarskiego regionu Valais i Oslo. Opowiedzą też o zasadach tworzenia, promowania szlaków kulturowych.
W czasie przygotowanej przez Śląską Organizację Turystyczną konferencji "Zarządzanie markami turystycznymi. Dobre praktyki" zaplanowanej na 5.11 (w godz. 9.30 – 14.00) poruszane będą tematy zarządzania, finansowania i organizacji marek turystycznych na przykładzie Czech, Austrii i Chorwacji. MO
2020-11-04 14:11:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»