Pod koniec października Węgierska Agencja Turystyczna zorganizowała dla pierwsze od kilku lat warsztaty dla polskiej branży turystycznej. Gospodyni tego wydarzenia – Magdolna Fekete - zapowiedziała wtedy, że wzmocni aktywność promocyjną B2B na polskim rynku. Wiele wskazuje, że nie były to obietnice bez pokrycia, bowiem już 4 grudnia odbyły się kolejne warsztaty organizowane przez Agencję dla rodzimych biur podróży.
Tym razem Węgierska Agencja Turystyczna zorganizowała je wspólnie z Budapest Brand – organizacją odpowiedzialną za promocję turystyczną stolicy Węgier. Polskim partnerem wydarzenia był Aviareps.
W pierwszej części spotkania Magdolna Fekete zaprezentowała najbardziej znane destynacje kraju: Debrecen, Hajdúszoboszló, Nyiregyhaza, także dostawców usług turystycznych: hotele, parki rozrywki, DMC, agencje eventowe. Reprezentantka Węgierskiej Agencji Turystycznej podkreślała, że oferta turystyczna Węgier jest bardzo rozległa. To nie tylko city breaki czy turystyka uzdrowiskowa, również enoturystyka i turystyka aktywna. Walorem Węgier jest też to, że są blisko Polski i mają niewielkie rozmiary, co powoduje, że przemieszczanie się po nim jest bardzo łatwe.
W kolejnej części warsztatów głos zabrał Peter Drajko z Budapest Brand, który przedstawił m.in. zalety Budapest Card pozwalającej na zwiedzanie stolicy z licznymi zniżkami na transport czy bilety wstępu do atrakcji. Zachęcał biura podróży do współpracy przy sprzedaży kart wśrod polskich turystów. MO